kamala nälkä KOKO ajan. ei auta proteiini,ei mikään!!
millä hemmetillä saisi nälän tunteen pysymään poissa?? nytkin suu märkänä mietin,mitä söisin seuraavaksi...
Kommentit (9)
Syö kaksi päivää noin 800kcal/vrk ja mielellään vähähiilarisena ja simsalabim, nälkä ja mielihalut katoavat. Sivuoireena laihtuu yli kilon viikossa.
Syö kaksi päivää noin 800kcal/vrk ja mielellään vähähiilarisena ja simsalabim, nälkä ja mielihalut katoavat. Sivuoireena laihtuu yli kilon viikossa.
mulla on nutrilett-juttujakin kaapit täynnä,en ole käyttänyt ikuaikoihin.
ehkä sillä on tosiaan joku yhteys tähän julmettuun nälkään,kun olen syönyt hiilareita aikalailla myös...
aloitan huomenna.
ap
Silti laihtuu 300-800g viikossa. Eikä tosiaan ole nälkä.
en syö. juon vain vettä nälkääni.
ap
Sehän sen nälän vie. Paista vaikka pekonia ja munia voissa ja juo palanpainikkeeksi kermakahvit. Tietysti salaattia myös.
Takaan, ettei nälkä vaivaa ihan vähään aikaan...
FAzerin tuoreet muhkeat hillomunkit! Aivan ihanan mehevää ja tuoretta, juuri sokeroituja :) Kyllä sitä lauantaina voi nauttia kunnnon herkuttelusta!
-Juo vettä, nyt pitkästä aikaa ollut lämmintä
---> "nestevajaus" saa aikaan yleensä näläntunteen.
-Syö jotain suolaista, kesällä kroppa tarvitsee myös suolaa, ota siis ihan vaikka vähän sipsejä tai sirota kämmenelle vähän suolaa purkista ja nuolaise.
-Vältä keinotekoisia makeutusaineita, esim. aspartaamilla makeutetut mehukeitot ovat vähäkalorisia, mutta kun suu maistaa makeaa niin kroppa kaipaa myös niitä kaloreita --> niitä ei tulekaan --> nälkä vaikka maha täynnä esim. mehukeittoa.
-Syö jotain (vähäkalorista) hitaasti, esim. kasvisosekeittoa ja raejuustoa pienellä lusikalla --> menee pitkään kun syö ja ei tule ahmittua liikaa koska näläntunne katoaa vasta hetken kuluttua siitä kun aloittaa syömisen, siksi moni ahmii liikaa.
Minulla oli kanssa jatkuvasti nälkä vaikka kuinka paljon söi, kunnes aloin syödä monivitamiini ja hivenaine valmistetta (esim. multitabs).
Toiseksi kannattaa keskittyä tekemään jotain ettei ajatukset jatkuvasti ole ruuassa, se auttaa myös todella paljon.
Tuttu tunne :(
Karsi ainakin keinomakeuttajat pois ruokavaliostasi, ja käytä täysjyväkuitua. Keksi muuta tekemistä, ettet ajattele ruokaa. Lähde lenkille vaikka.