Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten mielestä raskaana oleva nainen on kaunis ja seksikäs. .

Vierailija
03.06.2011 |

Itse en ainakaan pidä itseäni kovinkaan seksikkäänä tällä hetkellä ison mahani kanssa..

Olen ajatellut miesten katsovan minun mahaani lähinnä ihmetellen, mutta kuulemma moni mies pitää raskaana olevia naisia tosi haluttavina..

Voiko olla näin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset katsoo kyllä, mutta jokaisella on omat syynsä! Minua ainakin katsoivat niin lapset, nuoret, mummot, vaarit, naiset ja miehet. En todellakaan usko, että kaikilla raskaanaolevia katsovilla ihmisillä on seksi mielessä, naisilla tai miehillä ;)

Mun mies on kärsinyt jostain halukkuusongelmista raskausaikoinani, joten on itsellekin tullut aina todella epäviehättävä olo, tyyliin että on jotenkin epäkelpo. Mutta varmasti on miehiä, jotka myös pitää raskaanaolevia seksikkäinä, mua vain ei ole sellaisella siunattu ja tiedän etten ole ainut.

Vierailija
2/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut raskaana. Olen muutenkin nätti ja useimpien miesten mieleen, mutta raskausaikoinani koin olevani entistä nätimpi. Ehkä se oli osa "vetovoimaani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on kaunis ja vaimoni rinnat ja pillu muuttui raskauden aikana, myös himottaviksi. Ehkä hoivaviettiä tms

T: mies

Vierailija
4/20 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksivietti raskauden aikana ihan huippukorkeuksiin.

Vierailija
5/20 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksivietti raskauden aikana ihan huippukorkeuksiin.

siihen päälle jos on mies, joka ei halua seksiä vauvamahaisen kanssa niin mahtava juttu.

SIlle yhdelle, joka koki itsensä haluttavaksi ja oli siksi niin vetovoimainen, tiedoksi, että sillä omalla kokemuksella ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa pitävätkö muut vetovoimaisena siinä vaiheessa kun on näkyvästi raskaana.

Vierailija
6/20 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksihalut tyssäs just siihen hetkeen kun raskaustesti näytti plussaa.

Miestä inhotti mahani, ei kuulemma tullut mieleenkään panna raskaanaolevaa naista.

Vasta kun olin lopettanut imetyksen, mies pystyi seksiin.

Aikaisemmin ei seissyt.

Ja minä en ole ikinä halunnut seksiä - paitsi raskaana ollessani.

Mutta miehen mukaan mentiin eli ei seksiä eikä muutakaan läheisyyttä (ei halauksia, ei suukkoja, ei mitään) siitä hetkestä kun raskaustesti näytti plussaa siihen asti kun lopetin imetyksen. (ja imetin vuoden)

Vierailija
7/20 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ainakin tuntuu että minusta tuli seksuaalisesti neutraali mahan kasvun myötä. Flirttailut loppuivat kuin seinään kun selkeä raskauskumpu tuli näkyviin.

Mieheltäkin halut vähentyneet mutta ilmeisesti velvollisuudentunnosta vielä seksiä kanssani harrastaa...

Vierailija
8/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin kyllä itseni hyvin naiselliseksi raskausaikana

Vierailija
9/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitäisi raskaana olevaa naista jotenkin ällöttävänä. En ole koskaan törmännyt tällaiseen.

Vierailija
10/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua iskettiin raskaana ja koulun pihalla:D Ja mies sanoi suoraan että mielestään raskaanaolevat naiset ovat tosi seksikkäitä. Oli myös seuranhakuilmoitus kun olin raskaana ja sain kyllä aika paljon vastauksia joissa mies sanoi saman.

Vierailija
11/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ole kuullut että monikaan himoitsisi seksuaalisesti juuri raskaana olevia

t:2

Vierailija
12/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko siinä mitään muuta asiaa olemassa? Oletteko ikinä kuulleet, että seksikkyys ei ole kiinni kauneudesta tai isoista tisseistä, vaan naisen omasta olosta itsessään, omassa kropassaan ja itseluottamuksesta jne. Miettikääs sitä hetki!

Vierailija
13/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myöskin miehiä jotka pelkäävät tai inhoavat.

Vierailija
14/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sitä kaikenlaisia fetissejä olemassa, joten taatusti osa pitää nimenomaan raskaanaolevia haluttavina.

Vierailija
15/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin mieheni ihailee kovasti muodokasta vartaloani.

Itse tunnen oloni aika kömpelöksi, on monenlaisia vaivoja, kipuja ym. On hieno asia saada olla raskaana, mutta odotan taas omaa liikunnallista kroppaani ja sitä, että saan alkaa treenata kunnolla.

Myös seksin harrastaminen on paljon vapaampaa, kun vartalo on taas 'oma'.

Vierailija
16/20 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aivan viimesilläni raskaana eräissä juhlissa, siellä yks mulle tuntematon mies kyttäsi mua koko illan (vaikka olin juhlissa mieheni kanssa) ja sitten yhdessä välissä kun käveli "sopivasti" ohitseni, taputti mua perseelle ja iski silmää.

Mä olin aivan puulla päähän lyöty. Välttelin kyllä loppuillan visusti osumista samalle reitille tämän miehen kanssa.

Vierailija
17/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta vaimoni oli aina raskaana ollessaan todella himoittavan näköinen. Sama juttu imettäessään...pääsin joskus itsekin maistamaan sitä äidinmaitoa - voi kuinka kiihottavaa ja molemmista.

Vierailija
18/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on seksikkäin. Jos nyt saisi valita seksikumppaniksi kenet tahansa maailmasta, se olisi viimeisillään raskaana oleva. Sitä ei ehkä ymmärrä, ellei ole sellaista kokenut. 

Vierailija
19/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi s a a Tana.

Vierailija
20/20 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmiset katsoo kyllä, mutta jokaisella on omat syynsä! Minua ainakin katsoivat niin lapset, nuoret, mummot, vaarit, naiset ja miehet. En todellakaan usko,, että kaikilla raskaanaolevia katsovilla ihmisillä on seksi mielessä, naisilla tai miehillä ;)

Mun mies on kärsinyt jostain halukkuusongelmista raskausaikoinani, joten on itsellekin tullut aina todella epäviehättävä olo, tyyliin että on jotenkin epäkelpo. Mutta varmasti on miehiä, jotka myös pitää raskaanaolevia seksikkäinä, mua vain ei ole sellaisella siunattu ja tiedän etten ole ainut.

Harmi, että en tunne sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi