Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäätkö hiuksesi itse? Miksi aina epäonnistuu...

Vierailija
02.06.2011 |

Kampaamokäyntien jälkeen ajattelin taas vaihteeksi kokeilla kotivärjäystä uudella vaahtovärillä. No, kävi kuten aina ennenkin, väristä tuli liian tumma. Mikä hitto siinä on, että kaikista väreistä 1-5 numeroasteikolla tulee musta tässä keskiruskeassa tukassa? Nyt otin vielä punaruskean, mutta missä se ruskea? Tämä on tumma viininpunainen :/ Ja vaikutusaika ei ylittynyt.

Miten onnistut kotivärjäyksessä???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suuret sävymyytokset hoidan kampaajalla ja pyrin mtös siellä värjäämään. Luottoparturini vaan on entisessä asuinkaupungissa, jossa käydään kerran kahdessa-kolmessa kuussa, joten välillä on värjättävä itsekin.

Kokeilemalla oppii. Ja sit kun tuntee oman tukkansa, tietää miten sen reagoi mihinkin väriin.

Vierailija
2/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tiedä ja olen liian monta kertaa pilannut oman tukkani. Tiedän että oma värini taittaa punaiseen (vaikka sitä ei silmällä näe) ja tästä syystä kampaaja käyttää tiettyjä aineita saadakseen sen pois. Joten ei kannata pilata hiusta itse värjäämällä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi aloittaa sen vaikutusajan laskeminen heti, kun alkaa levittää sitä ainetta. Mulla on runsaasti hiuksia ja levittämiseenkin voi mennä yli 5 minuuttia.

Vierailija
4/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kampaajalla väriä levitetään helposti 15 minuuttiakin, ja siihen päälle pitkä vaikutusaika.

Vierailija
5/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ensi kerralla astetta vaaleampi kuin toivot lopputuloksesta.

Vierailija
6/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin ne kerran ja yllätyin tuloksista. Joissan väreissä on aina mukana vähän punertavaa sävyä, sen voi kuulemma huomata niistä väripaketin numeroista.