Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tutin kaipaaminen yöllä

29.10.2005 |

Meidän poika 5kk nukkuu yönsä yhdellä yösyömisellä, mihin olen erittäin tyytyväinen. Ongelmana meillä on se että poika herää tunnin välein yöllä eikä rauhoitu ennen kuin käyn laittamassa tutin suuhun. Olen antanut " huudella" ja kokeillut jos nukahtaisi itsekseen, mutta huutelu muuttuu kovaksi itkuksi ja poika herää täysin , jos en tuttia mene laittamaan. Onko muilla ollut samanlaista? Kertokaa mitä voisin kokeilla, jotta pojan yöunet ei olisi niin katkonaisia. Poika nukkuu 10 tuntia 20.00-6.00, mutta silti aamulla väsynyt kun unet on katkonaisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei enään öisin syö, mutta haluaa tutin klo 20-8 välillä noin kymmenen kertaa. Tyttö on 6 kk vanha ja nukahtaa melko nopeasti, kun tutin antaa (joskus pyytää heti kymmenen minuutin päästä sitä uudeleen) ja nukkuu sitten 1-2 tuntia ja taas....aika rankkaa. Neuvoja otetaan todella kiitollisena vastaan. Tyttö nukahtaa illalla omaan sänkyyn yksikseen ja otan hänen meidän väliin noin klo 5, kun siitä eteenpäin tuttia pyydetään vielä useammin... Nälkä hänellä ei ole järkyn kova vielä edes aamulla, joten maitoa hän ei kaipaa.

Neuvolassa sanoivat, että ikenissä ei näy suurempaa turvotusta eli hampaat tuskin vaivaa. Ja heräily on jatkunutkin jo kuukauden ainakin. Suppokaan ei tuonut apua, kun sitä kokeiltiin.

Vierailija
2/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ratkesi tuo ongelma aikoinaan siihen, että sänky laitettiin ihan tosissaan täyteen tutteja. Aiemmin sängyssä oli 4-5 tuttia, joihin toivoin tytön käden yöllä osuvan, mutta erään kerran väsynyt äiti heitti sänkyyn n.15 tuttia ympäriinsä, ja homma alkoi toimia.. Nyt kun tyttö on 1v8kk riittää enää muutama varatutti, kun ihan oikeasti osaa niitä jo etsiä yöllä.

Eena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saataisiin lisää vinkkejä.

Meillä ei tyttö osaa vielä yöllä ruveta etsimään tuttia itse. Päivälläkin tutin suuhun laittaminen voi kestää tovin ennenkuin se osuu sinne oikein päin.