Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset lattianpesusysttemit teillä on?

Vierailija
31.05.2011 |

olen tänään lähdössä lattianpesuvärkkiostoksille ja haluaisin vinkkejä sitä ennen=)

meillä muovimatot käytössä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa vettä ei saa käyttää siivouksessa... Kuuma vesi heikentää pesuaineen tehoa! Mielummin haaleaa / käden lämpöistä max! T:Siivousammattilainen! =)

Vierailija
2/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppiliinat, sellaiset pitkänukkaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monenmoisia, mutta mun mielestä Viledan moppisetti on paras. Moppi siksi, että siinä ei likaa siirretä edestakaisin (kuten vaikka höyrypesurilla). Ja Viledan moppiin saa lähes mistä tahansa kaupasta tuon "vaihtopään" ostetuksi. Plus sama teleskooppivarsi toimii muillekin Viledan tuotteille (esim. pesuharja tai ikkunankuivain).

Sinipiikaa en suosittele, se on ollut minusta yksi huonoimmista lattiapesureista.

Ja mopatessa mahdollisimman kuuma vesi on sitten must.

Vierailija
4/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen moppi siihen tulee? pestävä vai kertakäyttöinen

Vierailija
5/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monenmoisia, mutta mun mielestä Viledan moppisetti on paras. Moppi siksi, että siinä ei likaa siirretä edestakaisin (kuten vaikka höyrypesurilla). Ja Viledan moppiin saa lähes mistä tahansa kaupasta tuon "vaihtopään" ostetuksi. Plus sama teleskooppivarsi toimii muillekin Viledan tuotteille (esim. pesuharja tai ikkunankuivain).

Sinipiikaa en suosittele, se on ollut minusta yksi huonoimmista lattiapesureista.

höyrypesurilla voi pestä kuten mopilla, siis keräten? niin mä ainakin teen.

Ja mopatessa mahdollisimman kuuma vesi on sitten must.

Vierailija
6/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sini lattiamoppi+systeemi. Varsi, litteä lasta, johon kiinnitän mikrokuituisen lattialiinan. Meillä parketti, mutta toimii varmaan myös muovilattialla

Vierailija
7/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toi viledan lasta sellainen kääntyvä? millainen moppi siihen tulee? pestävä vai kertakäyttöinen

Viledan moppi ei ole lastamallinen, joten sillä pääsee jokaiseen nurkkaan. Se ei ole niin nopea kuin lasta, mutta helppo huuhtoa siinä moppisetin puristimessa. Moppi on pestävä, mutta olen siivouksen päätteeksi huuhdellut hyvin, joskus desinfioinin kloorivedessä. Uuden pään ostan vuosittain,

Vierailija
8/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puulattiat pyyhin meillä harvoin kostealla, pari kertaa viikossa staattisella liinalla (sini), tarvittaessa sitten nihkeällä viledan kierrätyspyyhkimellä, mikä lie nimeltään. Pesuainetta en käytä.

Vierailija
9/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa vettä ei saa käyttää siivouksessa... Kuuma vesi heikentää pesuaineen tehoa! Mielummin haaleaa / käden lämpöistä max! T:Siivousammattilainen! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi