Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulu Heinäpää, millaista aluetta asua?

Vierailija
29.05.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mistä päin Heinäpäätä, itse asunut 8v. ja rauhallisempaa aluetta saa hakea. Heinäpää on halutuimpia alueita Oulussa, rauhallista, mutta todella lähellä keskustaa. Itsekään en muuttais ihan tuonne syvemmälle Heinäpäähän, tässä keskustan/Heinäpään rajalla on tosi mukava asua :) Ja jotku talot on ihan karseita, ne kyllä tunnistaa, kun käy katsomassa, esim. rööki haisee rapussa yms.

Vierailija
2/17 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras alue asua Oulussa EHDOTTOMASTI. Kaunis puistomainen ympäristö, kaikki palvelut muutaman sadan metrin säteellä. Kuitenkin rauhallisempaa kuin ydinkeskustassa. Olen asunut yli 10 vuotta enkä muuta pois koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini perhe asusti Heinäpäässä joskus. Vehreä, rauhallinen alue, en näe syytä miksei lapsiperheetkin voisi muuttaa sinne. 

Vierailija
4/17 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräheinäpäähän en menis mutta keskustan puolella ehkäpä Oulun parhaita paikkoja asua.

Vierailija
5/17 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Heinäpään ja keskustan rajamailla yli 15 vuotta enkä vaihtaisi mihinkään. Erittäin rauhallista, upeat puistomaiset näkymät ja keskusta kuitenkin parin minuutin kävelymatkan päässä. Parempaa sijaintia et Oulusta löydä, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
6/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta muualle jos alue ei kelpaa .olet nyt jo oulun keskutaa asumassa ,palvelut ja muut mukavuudet lähistöllä,tehdas suomeksi sanottuna joskus haisee, monen työpaikka kummiskin itse oot asuinpaikkasi valinnut.haisee se ruuankäry rappussissa pahemmalta kuin tupakinhaju turhaa vikimisistä.ota järki käteen ja oo hiljaa

Vierailija
7/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito heinäpääläinen ,muualla nyt asuva kaipaa sinne takaisin,olet onnenpekka asuinpaikkasi suhteen,

Vierailija
8/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tässä torin rannassa, paljon kalliimpi alue tosin kuin heinäpää....

Vierailija
9/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten semmoinen tyypillinen opiskelijoiden ja sinkkujen kolhoosi

Vierailija
10/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee mikä haisee,jos ei tupakka tai tehdas siitä huolimatta heinäpää on jees ,jos ei passaa muuta muualle ,esm,,maalle ei oo naapureita eikä muutakuin luonnon tuoksut

Vierailija
11/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tyhmyys ostaa asunto haisevalta alueelta,tarkista seuraavan asunnon hajut ja ympäristöhaitat etukäteen ,kaikesta huolimatta heinäpää on numero 1

Vierailija
12/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen heinäpääläinen samaa mieltä asuinpaikasta, kumpa päääsisin vielä sinne takaisin

Vierailija
13/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä täydet 10 heinäpäälle

Vierailija
14/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riipu talosta tai asuinpaikasta huumehörhöjä löytyy sieltä sun tääältä ,monesti lähempää kuin huomatkaan

Vierailija
15/17 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään eroa, keskustan rajalla idyllisessä omakotikylässä, vai vähän kauempana keilahallin nurkalla kerrostaloslummissa. jou mään.

Vierailija
16/17 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia asuin Heinäpäässä ja ihan rauhassa sai olla, hyvät ulkoilumaastot koirille. Lasten kans on kivempi asua omakotitalossa vähän syrjemmässä, mutta en keksi Heinäpäästä mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
17/17 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, riippuu ihan talosta. Joissain vanhemmissa ja huonokuntoisemmissa taloissa on pääasiassa vuokralla olevia kämppiä ja rapussa pyörii epämääräistä porukkaa (huumeluukut ym.), mutta on myös rauhallisia taloja. Kannattaa käydä rapussa katselemassa atmosfääriä. Itse olen viihtynyt Hollihaan päässä (Puistokatu/Rommakkokatu), jossa on enemmän lapsiperheitä ja omistusasujia ja meri ja iso puisto lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi