Miksi miehen pitäisi olla pitkä???
Eikö teillä ole keittiöjakkaraa vai mihin sitä pituutta tarvitaan?
Kommentit (7)
Ihan niin kuin yksi tykkää kukkakepeistä, toinen vatsakkaista. Minä tykkään pitkistä.
Mun kavereista ei yksikään halua "lyhyttä" miestä. Tämä tarkoittaa, että miehen tulisi olla noin 20 cm naista pidempi. Olen tasan yhden naisen ikinä kuullut sanovan, ettei pituudella ole merkitystä.
Tässä asiassa tuntuu olevan tasan yksi maku.
vielä niin luolamiesajalla, että miehen pitää olla suurempi kuin he itse, jotta mies pysy suojelemaan naistaan.
Niin, mulle miehen ei ole ikinä pitänyt niin pitkä olla, kunhan on muuten kivan näköinen, pitää huolta itsestään ja on älykäs ja kunnollinen. terve itsetunto on tärkeä, oli mies pitkä tai lyhyt.
olla eikä varsinkaan laiha ja pitkä. Siis ei sellainen, että näyttää joltain puberteetti-ikäiseltä, jonka on kasvupyrähdys yllättänyt. Minä tykkään miehistä, joilla on kokoa, kaikin tavoin. Siis raamikas, mutta ei tietty bodari vaan sellainen iso, vahva könsikäs. kelpaa kaikille naisille kaveripiirissäni vaikka muutamalla on toisenlainen miehenä. Lienee osoitus siitä, että se siäsinen komeus vie voiton.
Ihan niin kuin yksi tykkää kukkakepeistä, toinen vatsakkaista. Minä tykkään pitkistä.
Mun kavereista ei yksikään halua "lyhyttä" miestä. Tämä tarkoittaa, että miehen tulisi olla noin 20 cm naista pidempi. Olen tasan yhden naisen ikinä kuullut sanovan, ettei pituudella ole merkitystä.
Tosin mun mies on mua pitempi, mutta aina olen sillä silmällä katsellut lyhyitä miehiä.
Joten pliis, ei yleistyksiä.
Tosin mun mies on mua pitempi, mutta aina olen sillä silmällä katsellut lyhyitä miehiä.
Joten pliis, ei yleistyksiä.
Maailmasta löytyy siis kolme lyhyistä miehistä pitävää naista!
Olen itse 170 cm ja kaikki miesystäväni ovat olleet n. 175-178 cm, mikä tuntuu ihan sopivalta. Minusta on mukavaa ettei tarvi katsoa ylöspäin :) Mutta makunsa kullakin, tietysti.