Muutama kysymys työhakemuksesta!?
kuuluuko CV:hen laittaa myös nykyinen työpaikkani (jossa siis työskentelen ihan normaalisti edelleen), vai kerronko siitä vain hakemuksessa?
ja toiseksi, jos hakemus pyydetään lähettämään sähköpostilla, kirjoitanko sen suoraan siihen sähköpostin tekstitilaan, vai esim wordilla ja laitan liitteeksi?
kiitos! :)
Kommentit (7)
Yleensä laitetaan aika, jonka on työssä ollut. Nykyisen kohdalle voi päättymispäivän jättää pois, siis näin:
Myyjä 2007 -
Kauppa-apulainen 2005-2007
Siivooja 2000-2005
Itse laittaisin hakemuksen ilman muuta liitteeksi. Ota allekirjoitetusta hakemuksesta PDF ja liitä se sähköpostiin.
ihanaa kun täältä saa aina vastauksia tyhmiinkin kysymyksiin! :)
-ap
kannattaako CV:hen laittaa mitään yläasteen 2 viikon TET-jaksoa? olen kuitenkin aika nuori joten olisi kiva saada jotain tollasta "täytettä" ansioluetteloon :D
-ap
alalta kuin nyt hakemasi työ, niin älä laita.
eli ei varmaan harmia laittaa?
ja oon myös ollut nuorempana melkein kolme vuotta kerhonohjaajana lapsille, ei ollut mikään virallinen työ mutta kannattaa toikin varmaan mainita? todistus löytyy kyllä :)
ja oon myös ollut nuorempana melkein kolme vuotta kerhonohjaajana lapsille, ei ollut mikään virallinen työ mutta kannattaa toikin varmaan mainita? todistus löytyy kyllä :)
Laita CV:n oma kohta, jolle otsikoksi luottamustoimet tms. ja mainitse tuo siinä. Samoin jos olet mukana aktiivisesti jonkun yhdistyksen toiminnassa ja peräti hallituksessa se kannattaa mainita.
tämän hetkinen työsi. Alimmaksi tulee sun eka työ.
Laita hakemus liitteenä.