Voiko flirttailu tyylistä "parantua"?
Kuulostaa ehkä oudolta kysymykseltä, mutta tapani vaivaa mua, olenhan jo aikuinen ja kolmen lapsen äiti.
Olen yrittänyt pohtia, onko mulla niin heikko itsetunto, että täytyy yrittää flirttailun kautta nostattaa sitä? Vai onko tää vaan teinivuosilta jäänyt tapa, jota ei osaa lopettaa?
Pahinta on muutaman siiderin jälkeen. Melkein aina kapakassa täytyy etsiä joku uhri, jonka saisi kiinnostumaan itsestään. (Kapakassa käyn ilman miestä ehkä kolme-neljä kertaa vuodessa.)
Flirttailuni on silmäpeliä ja pieniä "vahinko" kosketuksia. Valitettavan usein saan miehen kiinnostuksen heräämään. Oma kiinnostukseni loppuu siihen, en halua heistä mitään sen enempää, koska rakastan omaa miestäni. Tapani haluaisin saada loppumaan.
Olen kertonut asiasta miehelle ja hän on kyllä huomannut tapani, mutta hänestä se on ok, niin kauan kun osaan vetää rajani.
Kertokaa te, jos teillä on ollut sama ongelma, kuinka ärsyttävästä tavasta pääsee yli?
Välillä olisi kuitenkin kiva käydä ravintoloissa istumassa iltaa kavereiden kanssa.
Ennen kun alkaa kauhea haukkuminen lutkaksi ja muuksi, niin voin todeta, että olen ollut 12 vuotta uskollisesti naimisissa. Vaikkakin pahan tavan omaavana:(
Kommentit (3)
Jos kerran asia on ongelma sinulle varsinkin kun olet juonut, pääset siitä juomalla vain alkoholittomia. Mutta miksi asia on sinulle ongelma? Itsekin tunnustan flirttailevani vaikka ihan vain siksi että se on hauskaa. Kaipa se vain on mukava saada huomiota.
Jos tietää että kyse on vain harmittomasta flittailusta, eikä ole aikomustakaan mennä pidemmälle ja tietää pystyvänsä siihen, niin miksi siitä pitäisikään luopua.
arkea piristävä tapa, en näe siinä mitään pahaa. Toisaalta, sen määrittely on vaikeaa, samoin rajojen vetäminen. Toisen osapuolen tulkinta omasta, viattomasta flirttailusta voi olla ihan mikä tahansa. Parhaassa tapauksessa hän tajuaa tilanteen ja flirttailee takaisin. Ja siihen se jää.
Minusta tuo kuvaamasi tilanne kuulostaa melkein isku-yritykseltä: etsiydyt lähietäisyydelle, koskettelet jne. Oma analyysisi on varmaan oikea: haet jotain vahvistusta naiseudellesi, haluat kohottaa itsetuntoasi.
Tiedostat kuitenkin "ongelmasi", se ei aiheuta sinulle hankaluuksia miehesi kanssa. En osaa tapaasi hirveän pahana pitää. Jos se häiritsee sinua, sinun pitää ehkä oppia tyytymään pelkkään silmäpeliin. Se on parasta flirttiä. :)
Jos päätät lopettaa kännissä flirttailun ja pysyt päätöksessäsi, onnistut.
Nyt et oikeasti tunnu edes haluavan tavastasi eroon, vaan testata markkina-arvosi aina ulkona käydessäsi.