" Puistatuksia" , mitä mahtavat olla?
Niin olen tässä kummastellut, kun pojallamme tulee aina välillä sellaisia puistatuksen tapaisia väristyksiä. Tai miten niitä nyt kuvaisi. On ollut niitä varmaan puolen vuoden verran (nyt 1 v 4 kk). Niin olen välillä ihmetellyt mitä ne ovat. Joku on sanonut, että saattaa liittyä pissaamiseen. Meillä ei ainakaan aina liity pissaamiseen, koska niitä tulee myös muulloin. Osaako joku kertoa mitä nämä puistatukset ovat? ja onko niitä muilla?
Kommentit (3)
esim. kerran kun poika näki hämähäkin niin silloin tuli kans tämmönen puistatus. Ja mummon ja papan luona on sellainen pieni suriseva nukke niin se myös puistatti. Nyt nuo puistatukset ovat tosin vähentyneet pojalla ikää 2v. mutta aikasemmin niitä oli aika useasti.
alkuun liittyi kanssa pissaamiseen, mutta nyt myöhemmin tullut myös eri yhteyksissä.. Saattaa tulla ihan ilman syytäkin.. En kyllä tiedä mistä johtuu, mutta kyllähän itseäkin puistattaa aika-ajoin.. Poikaa itseä puistatukset vaan naurattaa.. :)
Potalla käydessä sen näkee selvästi. Muuten eivät puistattele.
Mulla itellä oli sellaisia jonkin aikaa synnyttämisen jälkeen ennen nukahtamista. Tuli pieni puistatus ja tiesin, että uni tulee. Huonouniselle ihana tieto.