Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen liihonnut,oon hirveen näköinen...

Vierailija
18.05.2011 |

en viitti mittoja laittaa tähän,mutta mä huomaan sen itse,eilen alkoi itkettää kunoon lihonnut,ja jotenkin ei vaa kiinnostaa urheilla,ei oo ees kaveria ja rahastakin tiukkaa,niin mitä mä tekisin läskeilleni,mäen kestä enää läskejäni.

Mä luulin et saan liikuntaa tarpeeksi kun ulkoilen lapsen kanssa,kävelen rappuset ylös ja alas kun meidän talossa ei ole hissiäkään ja autaan ylimmässä.

En ole enää nainen,enkä haluttava,miten saisin itseni siihen tilaa missä olin ennen lasta,sillon olu suht siedettävä kroppa,nyt olen vaan kasa läskiä ja ruma kun mikä.

itseni mielestä en syö mitenkää epätedrveellisesti,mutta ehkä sitten syönkin ja sen takia lihon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoalla voi lihoa jos syö liikaa.

Terveyskeskuksissakin on painonhallintaan erikoistuneita sairaanhoitajia. Kannattaa hakeutua semmoisen vastaanotolle jos ei itse hoksaa mikä ruokavaliossa mättää.

Kyse voi olla tosi pienistäkin asioista. Esim. ateriavälit venyy liian pitkiksi ja sitten syö nälissää vähän liian paljon. Pitkällä aikavälillä se alkaa näkyä vyötäröllä vaikka periaatteessa ruokavalio näyttäisi olevan kunnossa.

Vierailija
2/2 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana kuorinta, kampaajalle, uudet lenkkivaatteet ja 2 kertaa viikossa lenkkeilyä, kirjota ne kalenteriin äläkä jätä molempia viikonloppuun!

Osta kaappiin rehuja. Tee salaatteja ja lisää niihin elukkaa, juustoa yms. Varo salaatinkastikkeita.

Raasta ja kuutioi (esikeitä mahdollisesti) niitä rehuja myös, pussita/purkita ja säilö pakkaseen niin saat heitettyä niitä nopeesti salaattiin tai ruokaan -ei tartte olla aina veitsi kädessä-

Tee omia sämpylöitä, lisää niihin porkkanaraastetta tai punajuuriraastetta yms.

Opettele lisäämään kasviksia ruokaan.

Miten istut nyt koneella? Paraniko ryhti?

Tee ihan muutama venyttelyliike sillon tällön ja muutama vatsa/selkäliike. Älä edes yritä mitään 500 punnerruksia tai 2 h juoksulenkkejä, kerää nälkää.

Älä yritä liikaa, älä odota liikaa!

Tee pikkuhiljaa, vähitellen ja kunnon mukaan lisäät.

Tämä kesä menee näin mutta ensi kesä tulee, jos teet nyt liikaa niin väsähdät ja riudut mutta pikkuhiljaa tehden on ensi kesä parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä