mitä kummi voisi antaa ortodoksipojalle rippilahjaksi
tällä pojalla on jo kaikkea ja minulla on vähän rahaa... neuvoja?
Kommentit (5)
heidän toiveensa on aina niin kalliita, että minulla ei ole varaa toteuttaa niitä :(
Tarvitsisin jonkun kivan idean. En pääse itse rippijuhliin mutta mielelläni lähettäisin jotain.
Jos et, niin eihän sillä ortodoksisuudella mun mielestä ole mitään tekoa lahjan ostamisen kanssa. Eikös Ev:lut uskonnosakin sylikummi osta sen "pakollisen" ristin, muuta antaa tavallisia lahjoja. Ja mitä ton ikäinen poika eniten haluaa, niin se on rahaa. Anna 50egee jos pystyt, jos et, niin vaikka 20€. Tai musiikkiliikkeeseen se 20 egen lahjakortti, kummatkin helppo lähettää ja kummastakin tykkää varmana :)
eivät pääse ripille. Poika on käynyt kristinoppileirin, joka järjestetään siksi, että ortodoksinuorillakin olisi rippikoulun kaltainen leiri viidentoista vuoden iässä. Ortodoksithan ovat oikeutettuja osallistumaan ehtoolliselle vauvasta saakka, samoin toimimaan kummeina.
Kysysäise pojan vanhemmilta, onko pojalla jotain lahjatoiveita?
ideoita kaipailen ihan konkreettiseen lahjaan. siis ei rahaan.
etkä ole kummipoikasi tai hänen perheensä kanssa tekemisissä, niin suosittelen että kysyt pojan vanhemmilta millaisen toiveen voisit täyttää.