Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasti nyt alettiinkin Paradise Oscaria arvostamaan, kun pääs finaaliin.

Vierailija
11.05.2011 |

Itse alunperinkin uskoin, että tuolla paketilla pääsee pitkälle. Itse tehty biisi, ei mitään teeskentelyä ja vielä tärkeä asia. Se voi jopa voittaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaapa näitä kahta Paradise Oscarin esitystä

eka:

toka:

Aika huima parannus. Äänen laatu jälkimmäisessä huimasti parempi ja tuo maapallo taustalla, ja yleisö, wautsi! kakkonen kuulostaa upealta!

....

siis olen sitä mieltä, että nuo mahtavat puitteet ja mahtava äänentoisto saavat siitä kappaleesta aikaan sellaisen suurien estraadien biisin, niinkuin sen pitää ollakin. jos tuon ekan version laulu olisi tuossa muodossa ja tuolla estradilla esitetty euroviisuissa, se olisi ollut paljon vaisumpi ja vaatimattomamman oloinen.

Vierailija
2/15 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alunperinkin uskoin, että tuolla paketilla pääsee pitkälle. Itse tehty biisi, ei mitään teeskentelyä ja vielä tärkeä asia. Se voi jopa voittaa!

mitään ihan huippusijoituksia, mikäli oikein ymmärsin. Toivon kuitenkin että ovat väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait kukaan halua voittaa, kun tulis sit kisat ens vuonna kalliiksi

Vierailija
4/15 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait kukaan halua voittaa, kun tulis sit kisat ens vuonna kalliiksi

Eihän ne niitä kisoja maksa.

Vierailija
5/15 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainakaan voita

Vierailija
6/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on edelleen tylsä. En ole päässyt kertaakaan loppuun asti vaihtamatta biisiä...

Vierailija
9/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa nyt ihan rauhassa vaan, katsotaan sitten finaalin jälkeen sijoitus.

Vierailija
10/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa nyt ihan rauhassa vaan, katsotaan sitten finaalin jälkeen sijoitus.

Mutta noita seksivetkutelijoita on ihan liikaa.

Suomi on mun mielestä top kolmosessa ainakin, ellei jopa juurikin voita!

Tosin harmittaa, että Norja putosi, enkä tajua syytä!

Vierailija
11/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vieläkään. Ja suoraan sanottuna, en oikein uskonut että tuollainen kappale pääsee finaaliin. Olin väärässä. Nyt veikkaan ettei ainakaan voita.

Vierailija
12/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi American Idolissa paassyt pitkalle jos olisi edes karsinnoista paassyt lapi.

Vierailija
13/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi American Idolissa paassyt pitkalle jos olisi edes karsinnoista paassyt lapi.

Vierailija
14/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen maa pista parastaan?

Vierailija
15/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu oli ja on minusta mitäänsanomaton ja sen naiivius lähinnä ärsyttää minua. Laulaja vaikuttaa ärsyttävältä, brittiselostajat kuvasivat termillä "smug".

MUTTA Suomen semin alussa olleet ennakkosuosikkibiisit floppasivat komeasti. Monet lauloivat epävireisesti, ketkutus ja tehosteet olivat mauttomia. Suomen edellä ollut Georgia (vaikka olikin suosikkini) oli varmaan monesta kaameaa huutamista. Paradis Oskarilla oli hyvä paikka esittää jotain erilaista. Taustalla ollut maapallo oli hieno ja sinänsä simppeli laulu meni puhtaasti. Suomen jälkeen tuli ehkä semin huonoin ja mitäänsanomattomin laulu.

Veikkaan sijoitusta 15.-20. finaalissa. Aloittaessa ei tule samanlaista wow-efektiä kuin semifinaalissa kaiken mekkalan keskellä.