Mieheni sanoi että ...
on kanssani vain siksi kun ei tykkää luovuttaa.
Ja sen takia koska meillä on lapsia.
Mut muuten haluis olla muiden naisten kanssa.. haaveilee tästä päivittäin, toisten panemisesta jne..
:(
Kommentit (12)
Sinuna olisin iloinen siitä että sinun miehesi ei halua luovuttaa, eikä lähde toteuttamaan noita fantasioitaan.
Aika moni pettää nykypäivänä. Nauti siitä että miehesi on uskollinen.
kun miehesi.
Olen parisuhteessa vain lasten takia. Mieli halajaa muita miehiä koko ajan. En kylläkään ole sanomassa asiaa miehelleni.
tähän suhteeseen.
mies haluaa kyllä parantaa meidän suhdetta.
on joskus vain yksinkertainen ja liian rehellinen... :(
ap
haluaa parantaa suhdetta niin miksi sinä mietit että kannattaako jäädä...? Etkö sinä halua parempaa suhdetta miehesi kanssa vai?
Joo, rehellisyys ei aina tunnu kuulijasta kivalta eikä kaikilla se tilannetaju ole niin loistava. Mutta parempi tuokin kuin lipeväkielinen valehtelija, vai onko?
kun miehesi.
Olen parisuhteessa vain lasten takia. Mieli halajaa muita miehiä koko ajan. En kylläkään ole sanomassa asiaa miehelleni.
mies kerran petti.. pelkään että tekee sen uudestaan vaikka on sanonut että ei ole mitään aikomuksia pettää.
kaipaisin rakkautta ja aitoa halua olla minun kanssani.
ap
mieheksikö vielä moista kutsut, ap? :O
Kyllä tuollaiset ajatukset pidetään omana tietona, ainakin tuo viimeinen, että tekee koko ajan mieli panna muista naisia. Mitähän se sun ukkelis oikein odotti vastaukseskti kun tuolla lain avautui? "No, mutta Reijo, jospa minä annan sulle luvan mennä niihin muihin naisiin, kunhan nyt vaan yhessä ollaan ja kulissit pysyy pystyssä.."
Emmä ainakaan haluausi olla mikään projekti mun miehelle, yhdessä pitää olla ihan muista syistä kuin siksi ettei luovuteta, älytöntä. Eikä lapset ole erolle mikään este, ei ne siitä vahingoitu, jos ero hoidetaan oikein ja lapsille selitetään miksi.
sitä miehelleni kertoisin (tosin haaveilen miehistä siis).
Tai jos haluaisin todella loukata häntä ja päästä eroon niin sanoisin. Tosin saattaisin silti ennemmin sanoa ihan suoraan ja kauniisti, jos erota jo haluaisin. Edessä se joskus on.
superikävää ja lapsellista puhetta miehelstäsi.
Ja turha väittää muuta.
niin olette eronneet väärin. Siskon pojat on ainakin onnellisempia kuin aikoihin ja kaikki voi hyvin.
kun vanhempamme vihdoin erosivat.
Tätä (mitä ero lapselle aiheuttaa) voinevat kommentoida vain ne, joiden vanhemmat eronneet "kesken lapsuusajan". Tunnen muitakin, jotka ovat selvinneet asiasta paremmin kuin hyvin. Tunnen myös niitä, jotka ovat olleet asiasta suruissaan.
Mutta oli sentään rehellinen...? Ei varmaan lohduta, ei...
Haluaisko mies kuitenkin parantaa suhdettanne?