Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle äitienpäivä on surullinen päivä?

Vierailija
08.05.2011 |

Minulle. Oma äiti ei ole koskaan pystynyt rakastamaan minua. En tiedä missä on tällä hetkelläkään. Meillä ei ole juuri äitienpäivää juhlittu.

Miestä ei ole.

Lapsi toi kyllä aamulla kortin. Mutta lähti sitten mieluummin naapuriin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun aborttiani. Hoidan vanhaa äitiäni.

Blogiosoite: abortti.blogspot.com

Vierailija
2/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ilmeisesti loukkaantunut, kun en laittanut korttia tai lahjaa (itse valitti, miten kotona kaikki paikat on täynnä turhaa rojua josta tahtoo eroon, enkä keksinyt mitään ei-turhaa mitä postissa olisi saanut laitettua enkä ole huomannut, että hän ikinä olisi korteista pahemmin ilahtunut).

Yritin soittaa toivottaakseni hyvää äitienpäivää, muttei vastaa puhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole.

Vierailija
4/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aina olleet äitini kanssa tosi läheisiä. Viikko sitten riideltiin tosi pahasti :( kamala olo ja ikävä äitiä.

Vierailija
5/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti kuollut viime vuonna, sekä olen joutunut hautaamaan oman lapseni. Onneksi on myös eläviä lapsia, joten myös iloa on.

Vierailija
6/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä oli aina ollut. Oma äitini hylkäsi minut ja isäni kun olin 1,5 v. , emmekä ole montaa kertaa tavanneet, eikä hän ole ollut elämässäni mukana mitenkään.

Sen lisäksi kärsin itse 16 vuotta lapsettomuudesta. Mutta 2 vuotta ja 1 päivä sitten sain vihdoin oman lapsen, ja olen vihdoinkin voinut viettää äitienpäivää minäkin.

Vierailija
7/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun äidilleni... Pikkuveljeni kuoli hieman ennen joulua ja tämä on ensimmäinen Äitienpäivä ilman poikaa...

Vierailija
8/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivä, jona jouduin käymään kuopukseni haudalla. Onneksi kaksi lasta on sentään elossa, joten päivä ei ole pelkästään surullinen.

Vierailija
9/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole mieestä?

Vierailija
10/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kipuillut monta äitienpäivää lapsettomuuden surun kanssa.

Tänä äitienpäivänä kuitenkin kaikki on toisin; kauan kaivattua lasta ei ole, mutta minulle on avautunut uudenlaisia näköaloja; äitienpäivä on todellakin juhlan arvoinen!

Minulla on armas oma äiti ja anoppi. Lisäksi maailmassa on tuhansittain tuon kaikkein arvokkaimman arvonimen kantajia, jotka ovat valmiita uhrautumaan tavalla ja toisella lapsiensa eteen. Onnea kaikille heille!

Vierailija
11/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kipuillut monta äitienpäivää lapsettomuuden surun kanssa.

Tänä äitienpäivänä kuitenkin kaikki on toisin; kauan kaivattua lasta ei ole, mutta minulle on avautunut uudenlaisia näköaloja; äitienpäivä on todellakin juhlan arvoinen!

Minulla on armas oma äiti ja anoppi. Lisäksi maailmassa on tuhansittain tuon kaikkein arvokkaimman arvonimen kantajia, jotka ovat valmiita uhrautumaan tavalla ja toisella lapsiensa eteen. Onnea kaikille heille!

Vierailija
12/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava päivä, mutta oma perhe tuo myös iloa ja yritän olla näyttämättä omaa suruani.

Vierailija
13/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se antaa varjonsa tälle päivälle, vaikka omien lasten takia pitääkin olla iloinen.

Vierailija
14/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on ryypännyt viimeiset 30 vuotta ja yhteydenpitomme on tästä syystä harvahkoa. Tänään soitin klo 10 aamulla ja äiti oli sekaisin kuin seinäkello. Puhelun jälkeen hän soitti takaisin ja kysyi samat asiat uudelleen jotka olimme juuri käsitelleet, eli ilmeisesti dementiakin vaivaa...

Vierailija
15/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eksällä tänään ja hänen nyksällä - jätti mut 15 v. nuoremman takia

Vierailija
16/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viesti 18 on kuin omaa kirjoitustani. Minunkin äiti heti aamusta kännissä. Harmittaa kun ei edes puhelun ajan voinut olla juomatta vaan kuuli kun avas pulloa ja kulautti kaljaa alas. Meillä myös alkoholidementtiaa.

Vierailija
17/17 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin niin kännissä, ettei muista mun soittaneen

pistin viikolla paketin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän