Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana (taas), ei oo totta!

Vierailija
06.05.2011 |

Yritettiin esikoista pitkälle toista vuotta, nyt esikoinen 8kk ja olen yllättäen ja täysin vahingossa uudestaan raskaana!!

Kondomia ollaan käytetty ja mies ei ainakaan ole ilmoittanut mistään ongelmista, minä en niitä ole kyttäillyt ja tarkkaillut. Menkat muutaman viikon myöhässä, omituisuutta itkuisuutta heti ilmassa ja nyt tein testin.

En tiedä miten päin olisin, vaikka toista kyllä toivottiinkin jossain vaiheessa. Mutta että tuon yrittämisen jälkeen kortsu pettää ja tulen ihan vahingossa raskaaksi?? Ei hyvä päivä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen voi tulla helpommin raskaaksi? Näin itse olen kuullut

En ole ap

Vierailija
2/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressitön seksi johtaa raskauteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille se tietää vilkasta vauva-aikaa.

Onnea!

Vierailija
4/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille se tietää vilkasta vauva-aikaa.

Onnea!

Nyt oon kyllä vielä shokissa, vaikka asia naurattaakin. Miten näin voi oikeesti edes käydä? Ihmeellistä, jos todellakin raskauden jälkeen tulee helpommin uudestaan raskaaksi.

Mitäs sitten, jos ja kun ei joskus enää haluta lapsia? Onko ainoa keino pistää piuhat samantien poikki? Hormoniehkäisyä en halua, kun reagoin kaikkiin niin voimakkaasti, mutta tämä tilanne on kyllä nyt ainakin ihan absurdi.

Mutta suuri kiitos onnittelijoille silti! :)

ap

Vierailija
5/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo siinä hormonia

Vierailija
6/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytyksen jälkeen tulee helpommin raskaaksi.

Vierailija
7/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuille kävi samalla lailla, aika tyypillistä taitaa olla :)

Vierailija
8/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa toisilleen, vaikka se vauvavaihe onkin rankka. Minulla ja siskollani on ikäeroa 10 kk. Äiti ei ole koskaan sanallakaan valittanut, mutta voin vain arvata, minkälaista se on ollut (äiti luotti imetykseen ehkäisykeinona).

Vierailija
9/9 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuille kävi samalla lailla, aika tyypillistä taitaa olla :)

kun hävettää ihan myöntää, mutta minä olen ollu kamala paasaaja siitä, että vahinkovauvoja ei vaan voi olla oikeassa. No, totuus on ilmeisesti todellakin tarua karumpaa. Sainpahan opetuksen.

Silti, tämä on ihan hullua. Ei tämmöstä vaan tapahdu. Toisaalta, tämäkin on ihan hullua, mutta tunnen itseni jotenkin todella naiselliseksi ja "onnistuneeksi"! Mistähän nuokin tunteet tulee... Taida varmaan seota. :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi