ahistaa, en tiedä mitä teen...
elikkä, vappu meni erittäin riemukkaasti,
mieheni kanssa olimme keskenämme ja alku ilta meni erittäin mukavasti ja oli tarkoitus mennä katsomaan kaupungin yö elämää, mutta hän olikin niin väsynyt ja mukamas niin humalassa ettei sitten jaksanutkaan lähteä..
vähän otin itseeni koska on hän ennenkin ollut väsynyt kun on lähteny kavereittensa kanssa viihteelle (välillä tuntuu ettei hän halua minun käyvän missään koskaan, tahtoo olla vähän mustasukkainen ym.), uhkasin sitten että lähen sitten yksinäni (en siis oikeasti olisi lähtenyt) mutta tottakai hän luuli ja siitä hän sitten pillastui ja kävi minuun käsiksi/kimppuun (ei ole ensimmäinen kerta, mutta ensimmäinen kerta on ollutta ja mennyttä ja oma moka se taisi ollakkin ja olen sen ansainnut (kai), mutta tätä kertaa en mielestäni).. nyt en tiedä mitä teen, rakastan häntä kuitenkin ja en haluaisi erota, mutta pelottaa koska hän käy seuraavan kerran minuun käsiksi ja voinko koskaan käyä kavereitten kanssa ulkona ilman että hänestä tulee hirmu mustasukkainen..
en olisi koskaan kuvitellut että minua kohellaan näin.. mutta, voin kai vaan todeta että tulipahan tämmöinenki juttu koettua..
hän on kyllä syvästi pyyelly anteeks ja sanoo ettei muista paljoa siitä illasta ja kyllä hän sitä katuu ja kyllä minä sen uskon...
mutta ei se mulle niin helppoa ole päästä siitä yli, mitä hän minulle teki.. hän yrittää kovasti minua piristää ja kaikkee, ettei menettäis minua ja että en miettis sitä iltaa.. en saisi tai en haluaisikaan puhua kenellekkään siitä läheiselle tai tutuille/kavereille siitä, joten ajattelin tänne vähän purkaa, jos jotakin sattuu kiinnostamaankaan..
voin kai tämän kerran antaa anteeksi mutta kolmatta kertaa en kestä enää ( en ainakaan usko).. mietin pienessä päässäni että onko hän muille naisille tehnyt moista (tuntuu että ei ole.. on pitänyt kyllä kysyä mutta ei nyt ole ollut oikeaa hetkeä, parempi puhua kasvotusten kun puhelimessa, seuraavan kerran nähään kuitenkin vasta parin viikon päästä)
haluaisin tietää onko muita naisia koheltu pahoin tmv..? haluaisin keskustella jos jollakin on ollut samantapainen tilanne tai jos mies on käynyt kimppuun tmv..
olen nyt ollut tosi hajamielinen ja ahistunut, yritän kovasti kyllä olla miettimättä sitä.. :/ tuntuu tosi pahalta..
Kommentit (11)
tuossa suhteessa, tulee olemaan aina vaan pahempaa mieltä. Jos kerran käy käsiksi, niin loppua ei ole, ennen kuin se jollain surullisella tavalla sitten päättyy. Aloita oma elämä. Josko olet vain läheisriippuvainen? Eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen rakasta ihmistä, joka kohtelee kaltoin ? Ikinä ei ole tilannetta, että voi sanoa, että ansaitsin sen !
Jos miehesi on lyönyt sinua jo kahdesti, varmaan lyö uudelleenkin. Humalaan vetoaminen on hänelle helppo tapa rauhoitella omaatuntoaan mutta ei mikään puolustelu pahoinpitelylle. Puhu hyvä ihminen tapahtuneesta jollekulle (hyvälle ystävälle tai vaikka terveyskeskuspsykologille, jolla on vaitiolovelvollisuus) ja ala pakata tavaroitasi. Älä jää odottamaan seuraavaa kertaa! Kaikki miehet eivät lyö eikä kukaan nainen taatusti itse kerjää pahoinpitelyä. Riidan ei tarvitse päättyä väkivaltaan ja jos niin käy, pahoinpitelijä on AINA väärässä!
myönnän että taidan olla hieman läheisriippuvainen.. :S
hän ei minua niinkään ole lyönyt, mutta töninyt pahasti ja puristellut erittäin kovasti mm. käsiä, ollut erittäin kova kourainen muutenkin, tukkinut suuta, työntänyt sormensa kurkkuun tai suuhun tmv.. vaikea selittää (vähä niinkuin koirille tehdään ettei pure tmv..) nyt suu täynnä aftoja.. :( ja vielä kun hän uhkaili ampua itsensä sinä iltana, kysy vaan että mitä pahaa itsarissa on (humala päissään)..
kunpa se olisikin niin yksinkertaista vaan ottaa kamat ja häipyä.. ei pitäisi antaa itsensä koskaan rakastua eikä mitään.. mutta kun elää vaan siinä toivossa että kyllä tämä tästä ja ei sitä tule enää tapahtumaan, jos tulee niin se on sitten viimeinen tikki ja puhun sitten jollekkin tmv.. tosi tosi hankalia nämä parisuhteet,välillä miettii että pitäisiköhän rueta kattelemaan samaa sukupuolta olevia :DD miehistä on välillä vaan harmia, tuntuu välillä siltä :P
mutta onko nuo kaksi kertaa tapahtuneet molemmat kännissä? Jos näin on voisin itse harkita antavani vielä mahdollisuuden, mikäli mies jättää alkoholin kokonaan. Joillekin ihmisille päihteet ei sovi lainkaan, sekoavat heti. Itsellä on lähipiirissä eräs tällainen ihminen ja heillä oli avioero erittäin lähellä miehen alkoholin käytön yhteydessä heräävän aggressiivisuuden vuoksi. Kävivät kuitenkin pariterapiassa, jota kautta mies sai motivaation jättää päihteet kokonaan ja vuosikausiin ei ole ollut enää mitään ongelmia. Minulla oli nuoruudessa myös naispuolinen ystävä, joka alkoholin myötä muuuttui vainoharhaiseksi. Muuten oli niin ihana ja kaikkien tykkäämä persoona. Mutta kaikesta huolimatta harkitsisin hyvin tarkkaan jatkaisinko tuollaisessa suhteessa. Todennäköisesti lähtisin lätkimään.
Mitä vittua sä peittelet sen tekosia? Sehän rupeaa pahoinpitelemään sua vaan enemmän kun tietää että pidät sen omana tietonasi. Itse nostaisin kytkintä ja vähän äkkiä. Ei tuosta tuuppimisesta ym ole enää pitkä matka siihen et sulla on hampaat katki, silmä mustana tai hiuspohja verillä tukkapöllyistä.
Sinuna en nyt päästäisi miestä helpolla, mikäli meinasit tuohon suhteeseen jäädä. Parisuhdeterapia ja miehelle selkeä ukaasi " täysraittius viinan suhteen tai suhde katkolle"
Muutoin ei tule yhteiselämänne onnistumaan. Normaalipäinen mies ei ole humalassakaan väkivaltainen. Miehelläsi on monenlaisia ongelmia, jotka eivät ratkea parisuhdetta jatkamalla. Täysraittius, tai ero, pahoittelen.
mennä nyt heti ystävien kanssa ulos ilman ukkoa!! Sittenpähän tiedät!
Valitettavasti tässä ongelma on pitkän ja lyhyen tähtäimen eroavaisuus. Lyhyellä tähtäimellä on helpompi jäädä, mutta pitemmällä tähtäimellä tulee olemaan helpompaa, jos lähdet.
Jo se, että olet tämän asian vuoksi noin peloissasi, on selkeä syy lähteä.
Mutta tuo ei voi päättyä kuin huonosti, ellet lähde
Lähde ja kasva itsekin aikuiseksi ennen kuin ryhdyt uuteen suhteeseen.Äläkä valitse uutta itsetunnotonta naisten hakkaaja. Usein tietyt naiset tuntuvat oikein kaipaavan vaikeuksia ja etsivän samanlaisia kumppaneita uudestaan ja uudestaan.Itseensä saa sitten syuyttää. Ei sua kukaan pakota jonkun kanssa seurustelelemaan.
https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten+voimme+auttaa/