Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoilla vai ilman?

Vierailija
05.05.2011 |

Ajattelin kysellä mielipiteitänne naisten ja miesten häpykarvoituksesta. Kuuluuko karvat mukaan vai ei? Itse olen 3-kymppiä ylittänyt mies ja ajelen omaa pusikkkoa toisinaan. En koe sitä epänormaaliksi ja teen sen usein sen jälkeen kun itse huomaa rehottavansa kuin pääsiäisruoho. Ajattelen asiaa myös niin, että partnerin on mukavampi touhuta jalkovälissäni jos pelipaikka on siisti ja hoidettu.

Nuorempana jotenkin viehätti naisella pieni viiva tai muu lyhytkarvainen versio. Nyt viime vuosina on enemmän alkanut viehättää ihan luonnollinen kasvusto. Ei tosin mitään reisiharjoja tarvitsisi olla vaan reilu ja rehellinen pusikko kelpaa. Toki ajeltu ja lyhytkarvainenkin pimpero on kaunista katseltavaa. Eli olen siis suvaitsevainen karvoituksen suhteen. Karvoilla tai ilman, ei se koskaan ole seksiä häirinnyt. Helpompi tietty operoida suulla jos karvat ei peitä koko aluetta. Siihenkin riittäisi ihan kevyt latvojen lyhennys.

M31

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olo tulee jos muijalta ei löydy yhtään karvaa. En ole kehdonryöstäjä! Joku raja tietty tuherossakin, ei se voi pöksyistä karata!

Vierailija
2/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvästi kiihottavampi. Tykkään nuolla ja teen niin aina sekstaillessamme. Kun karvoitus on lyhyt, tai sitä ei ole, näkee ja tuntee kaiken paljon paremmin. Tykkään katsella ja kosketella sormilla ja kielellä, siinä touhussa karvat ovat vain tiellä. Hän on siitä ihan samaa mieltä ja tykkää pitää vain pientä viivaa tai kolmiota.

Minä ajelen aina tyttöystäväni ja sen jälkeen nuolen ja hyväilen häntä niin pitkään kuin haluaa. Aivan ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita niin puhdas posliini tai kauniisti ajettu kiitorata tai tupsu ja huulien alua posliini..ehkä kiitorata olisi se kiihottavin..ikään kuin kutsuisi "tänne päin, olkaa hyvä!"

Vierailija
4/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita niin puhdas posliini tai kauniisti ajettu kiitorata tai tupsu ja huulien alua posliini..ehkä kiitorata olisi se kiihottavin..ikään kuin kutsuisi "tänne päin, olkaa hyvä!"

Saahan karvoista vaikka nuolen tehtyä.. sitten ainakin on kutsuva.

Vierailija
5/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni myös huolitellulle kiitoradalla.

Tosin meillä kotona kaikkea välillä kiitorata - naturell, joten minulle maistuu kaikki.

Olen vongannut vaimolta posliinia jo pitkään, katsotaan saanko sitä joskus...

Vierailija
6/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus seurannut nuolta ja päätynyt kielelläni(kin) rakkauden puutarhaan...ei ollenkaan hassumpi kokemus...

Vierailija
7/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee, mutta siistitty on aina siisti!

Vierailija
8/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (miehenä) pidän aika luonnollisesta naisen karvoituksesta. Karvoja saa olla, myöskin häpyhuulissa ja reiän ympärillä. Kiitorata ja täysin paljas alhaalta on ihan "tekemällä tehdyn" näköinen.

Luonnollinen (aina voi nykäistä liiat pois nivusista ja lyhentää karvoja) saa aikaan yhtymishalut. Paljas ei oikein sytytä.

Huom. jos naisella on täysin sileä ja viivapilluinen alakerta niin on muuten pakko vilkaista naamaankin tai ei voi olla _varma_ että onko tapaus 13 v vai 30 v. Jos alhaalla on suorasukaisesti tumma kolmio, niin homma on saletti ja yhtyä saa vaikka silmät kiinni. :^D

Vierailija
9/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökysymysten lisäksi minulle on tärkeää miltä se tuntuu. Paljaat häpyhuulet ilman karvoja ja mukavan märkänä ovat paljon mukavamman tuntuiset kuin karvaiset. Ja tästä syystä omiakaan karvoja ei saa olla ihokontaktin esteenä. Minun valintani on siis täysin paljas, kummallekin sukupuolelle. Sen lisäksi karvattomuus tuo mielestäni kauniisti esiin pillun pyöreät muodot.

M37

Vierailija
10/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että sekä miehellä että naisella on karvat tallella. Naiset nyt voivat halutessaan vähän lyhentää, mutta höylää ei iholle tarvitsisi näyttää ikinä. Mutta tämä vain, jos kysytään mikä on mieluisin. Vähempienkin karvojen kanssa kyllä tulen toimeen, kunhan ei ihan kaikkia ole viety. Täysposliini miehellä tai naisella ei sytytä.

Vierailija
11/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis puhe miehistä. Olen kerran nähnyt posliinin miehen ja oli kyllä hilkulla etten ruvennut nauramaan.

Oma mies on aikas karvaista sorttia (on siis paljon rintakarvoja jne.) joten posliini alapää olisi kyllä erittäin koominen näky =D

Vierailija
12/13 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä posliini on paras, itellä tällä hetkellä posliini, oon 17 kundi hesasta ja oon ollut aina posliini..

Vierailija
13/13 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti täysin posliini paras ja kaunein sekä naisella että miehellä,seksikäs katsoa!... tietysti kun kroppa on kunnossa niin posliini parhaimmalta,mutta kropasta riippumatta posliini antaa huolitellun vaikutelman. Itse en luonnostaan ollut kovin karvanen ja ollut posliini about 20v.(vahattu,nypitty niin ei enää juuri kasva mitään),tietysti ajelen jalat päivittäin niin kaunis sileä iho,joten en voisi kuvitella silmien alapuolella yhtään karvoja. Mielelläni olen yhteissaunossa posliinina,olo itsevarma kun täysin karvaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä