Erilaiset halut ja meidän tapamme
Meillä on varmaan aika tavallinen tarina: minulla, miehellä voimakkaammat halut kuin vaimolla. Erityisesti näin on raskauden aikaan ja pian lapsen syntymän jälkeen, mm. nyt. Yhteinen ratkaisu on meillä ollut se, että olemme tehneet itsetyydytyksestäni yhteisen jutun. Vaimo seuraa sitä, hymyilee ja juttelee minulle - ei aina niin suoraan seksistä, mutta ymmärtäen ja patukkaani kehuen. Toisinaan hän antaa minulle pikkarinsa nuuhkittaviksi. Laukeamisen lähetessä puheemme muuttuvat tuhmempaan suuntaan ja saan katsoa vaimoni suloja. Tällainen leikki johtaa usein voimakkaaseen laukeamiseeni.
Työmatkoillani teemme samaa juttua usein puhelimen välityksellä, ensin tekstaillen ja yleensä lopuksi puhuen. Minusta on kiihottavaa antaa äänien tulla, kun tiedän kultani kuuntelevan. Myös matkoille hän antaa pikkarit joskus mukaan - eikä kiellä tahrimasta niitä.
On meillä myös tavanomaista seksiä. Edellä kuvattuja juttuja harrastamme, kun vaimoa ei syystä tai toisesta haluta. Minulle asian yhteisyys on kiihottavaa ja tärkeääkin. Orgasmi tuolla tavoin on yleensä voimakkaampi kuin silloin, jos vaimo vain ikään kuin velvollisuudesta antaa tavalliseen tapaan. Hienoa, kun vaimo on leikeissäni mukana.
Onko muilla kokemusta tällaisesta ja mitä pidätte tavastamme?
Tyytyväinen mies
Kommentit (4)
Ap:llä toimii homma niinkuin pitääkin, olisi ihanaa kun saisi vaimon mukaan mutta lähtee puhisten pois. On kyllä yritetty mutta ei lämpeä. Pitäisi mennä vessaan tekemään hommat eli tavallaan yritetään syyllistää "häpeä, mene vessaan hoitamaan tuommoiset jutut".
Mitäs naiset tykkää tuosta "säälipillun" antamisesta? Sitäkin tunnutaan meillä välillä harrastettavan ja välillä lopahtaa into täysin kun huomaakin että vaimo pyllistää vain "velvollisuuden" takia ja ettei minulla ihan suoni rupea kuupassa pullottaa kun on niim puutteessa. Vähentääkö säälipillun antaminen entisestään haluja teiltä naisilta?
Vähentääkö säälipillun antaminen entisestään haluja teiltä naisilta?
Kyllä ehdottomasti. Jos menee säälistä antamaan niin sitä tuntee itsensä vaan reiäksi, eikä senkään vertaa innosta
Parempi kieltäytyä ystävällisesti pillusta ja runkata vieressä paineet pois ja sanoa hyvää yötä?
Eikö tuokin sitten tunnu naisesta pahalta kun ei kelpaakaan?
Moikka
Meilllä vaimon libido heikentynyt huomattavasti. Yhdessä ollaan oltu 22 vuotta ja ekat 15 vuotta oli seksiä päivittäin, vaimolla aina orkut. Nyt minun pitää saada 2-3 päiväån välein. Vaimo antaa aina mutta orkkun asti on mukana ehkä joka komas kerta, muutoin antaa kylllä pillua, siis levitttää reidet.