Ysitienlemmikki?
Fiilistelyä, kävikö kukaan siellä tunneilla leireillä jne..?
Millaista toiminta nykyään? Omia lapsia olisi tarkoitus siellä kesällä käyttää. Samalla saisin fiilistellä paikkoja.
Itse kävin siellä alk.-85.
Kommentit (5)
jokunen vuosi sitten kävimme sielä ja oli todella outoa että rattaissa nukkuvasta 6kk ikäisestä vauvasta olisi pitänyt maksaa sisäänpääsymaksu!
Eihän sen ikäinen vielä mitään eläimistä ymmärrä, ja sattui vielä nukkumaan juuri silloin. Ja tosiaan tulimme 2-vuotiaallemme näyttämään eläimiä...Hänestä olisin kyllä maksanut, tietenkin.
Ilmoitin vain että emme sitten tule. Outo paikka. Epäystävällinen ahne vanha äijä rahastamassa.
käytiin vauvan ja 2-vuotiaan kanssa, eikä vauvasta tarvinnut maksaa. Myyjä oli vanhempi nainen ja oikein ystävällinen.
Mennään tänä kesänä uudestaan!!
itse olen kuullut paljon miten epäsiisti paikka tuo on. Itse asutaan lähellä mutta ei olla koskaan käyty.
Anniskelut ja puitteet eivät ehkä ole huippuluokkaa mutta meininki on leppoisaa ja eläimet ovat pääosassa. Omat eväät kannattaa ottaa mukaan, siellä on muistaakseni makkaranpaistopaikkakin.
Ainakin meidän pienet pojat ovat olleet paikasta innoissaan kun eivät "hienommistakaan" paikoista vielä mitään tiedä. Suosittelen.
Kannattaa ottaa käteistä mukaan, ainakin viime kesänä korttilaitteet olivat sitä vanhanaikaisempaa sorttia eli kaikki kortit eivät käy.
Jotenkin kolkkopaikka. Vanhan ratsastusmaneesin jäänteet lojui pitkin maata.Jotain toki kaunistakin mutta...