Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa olette kertoneet lapsille tulevasta vauvasta?

Vierailija
01.05.2011 |

Meille tulossa joulukuussa vauva ja mietin mikä olisi järkevä aika kertoa 8v ja 6v lapsille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rv 7-9) jälkeen.

Vierailija
2/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin valmiita kertomaan kaikille muillekin! Muuten olisi varmaan isovanhemmat sun muut kaverit kaikki saanu heti tietää jos lapsi olis vaikka ihan vahingossa tai innoissaan lipsauttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vkolla 11+. Meillä samanikäiset lapset.

Vierailija
4/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaan itse ennen sitä nähdä tai kuulla että masussa on oikeasti jotain.

Huomenna olen menossa neuvolalääkärille mutta en tiedä pääsenkö ultraan. Rv 7+6.

T:Ap

Vierailija
5/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain osannnut tai edes oikeastaan halunnut olla puhumatta raskaudesta kotona lapsen kuullen. Esikoinen oli sitä paitsi kovasti jo pyydellyt ja kysellyt "pikkuveljeä", joten oli onnesta soikeana, kun sai kuulla sellaisen nyt kasvavan äitin masussa. Ja meillä tuo lapsi ymmärsi kyllä jo tuossa iässä kun sanottiin, että vauvasta ei puhuta muille ennen kuin äitin masu kasvaa niin isoksi, että kaikki huomaa. Eikä muuten puhunut. Ihmettelen siis suuresti, jos pitää 6 ja 8v. lapsilta pimittää raskautta sen pelossa, että kertovat muille...

Vierailija
6/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kertonut sitten kun voin kertoa muillekin, mutta kuopus 3v katsoi aamulla mun mahaa vk 7 ja sanoi, että äidillä on iso maha, siellä on vauva. Appivanhemmat tuli päivällä käymään ja saman uutisen kertoi sitten niille ruokapöydässä.

Vierailija
7/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset saivat sitten kertoa uutisen isovanhemmille ja muille sukulaisille.