Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyyden viejän muistot

Vierailija
30.04.2011 |

Minä en ole nussinut muita naisia kun omaa vaimoa ja vaimo on nussinut omien sanojensa mukaan mua ennen yhden äijän kanssa. Miten hyvin naiset muistaa ekan kerran ja esimerkiksi neitsyyden viejän vehkeen koon ja muutenkin mitä siitä muistaa 20 vuoden jälkeen, vaimo ei mukamas muista em. asioita, muistaako se vai vedättääkö se vaan mua. Haluu tietää..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muistaisi vehkeen kokoa etc jollen olisi saman miehen kanssa ollut seuraavaa kahdeksaa vuotta. Eikä sitä silloin edes tajunnut miettiä kokoa. Oli niin jännittävää itsessään eikä ollut vertailukohtia.

Vierailija
2/29 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 10 vuotta, tämä mies on edelleen elämässäni, yksi parhaista ystävistäni, enkä todellakaan muista hänen vehkeestään yhtään mitään ulkonäöllisiä asioita. Toki muistan, miltä silloin tuntui (lähinnä henkisesti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on parikymmentä vuotta ja välissä liuta miehiä. Ja vaikka ei olisikaan, niin eka kertaa tosiaan kai jännitetään sen verran, ettei siinä juuri mitään muuta ajatella.

Eri asia, jos "eka kerran" kanssa sitten seurustellaan ja sekstaillaan pitkään sen jälkeenkin.

Harva neitsyt tyttö uskaltaa/kehtaa/haluaa varmaan edes kovin paljoa miehen elintä katsella. Sitäpaitsi, jos se on ollut jotain teinisekstailua, niin harvoimpa sitä on paljon mitään muutenkaan katseltu, sen kun vain hommiin vain.

Ap hei, älä viitsi ottaa stressiä naisesi kokemuksesta. Hän EI ole pettänyt sinua elämällä elämäänsä ENNEN sinua. Mielestäni on epäreilua ja lapsellista piinata puolisoa tuollaisilla asioilla. Toki entisistä kokemuksista voi keskustella jos molemmista se on ok. Mutta jos toinen piinaa toista tenttaamalla entisistä, se kertoo lähinnä tämän tenttaajan huonosta itsetunnosta. Tuskin oma olosi tai itsetuntosi siitä paranee, vaikka saisit tietää kaikki yksityiskohdat.

Mitä oikestaan haluat kuulla. Että naisesi toinen kokemus oli huono, inhottava, ällöttävä, kaikin puolin huonompi kuin sinun kanssai? Sekö sitten saisi sinut tuntemaan itsesi oikeaksi oriksi?

Kuule, keskity mieluummin nykyisyyteen ja naiseesi. Kesele mistä hän NYT pitää, mitä hän haluaisi SINUN tekevän. Nauttikaa toisistanne!

M37

Vierailija
4/29 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis N37 :-D

Vierailija
5/29 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä muistan tosi hyvin,mutta vaan sen takia koska otettiin paljon alaston kuvia toisistamme ja kun kulli meni pilluun.Seurusteltiin 2vuotta.On vieläkin ystäväni tämä mies.aikaa kulunut kun viimeksi pantiin 6,5vuotta.

Vierailija
6/29 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, millainen kulli, miltä tuntui ja miltä maistui jne.

Mutta vain sen takia, että olen saanut samaa kullia jo yli 25 vuotta.

Vierailija
7/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa kyseisen miehen vehkeen koko tai ylipäänsä koko juttu...? Vaikka vaimo muistaisikin niin on erittäin fiksu, kun ei ala noita juttuja sinulle erittelemään. Ei se yleensä hirveän terveeltä pohjalta lähde, jos kumppania hirveästi kiusaa edelliset ja näiden ominaisuudet.

Vierailija
8/29 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa kyseisen miehen vehkeen koko tai ylipäänsä koko juttu...? Vaikka vaimo muistaisikin niin on erittäin fiksu, kun ei ala noita juttuja sinulle erittelemään. Ei se yleensä hirveän terveeltä pohjalta lähde, jos kumppania hirveästi kiusaa edelliset ja näiden ominaisuudet.

Siksi mua kiinnostaa kun vaan on alkanut kiinnostamaan ja kun hän ei kerro niin kiinnostaa vaan enemmän - miksi ei voi kertoa jos luottaa toiseen, mua ahdistaa kun hän ei voi kertoa, jotenkin tunnen olevani "kakkonen" naiselleni... ja se toinen oli parempi...

Vierailija
9/29 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vei sama mies, jonka kanssa ollaan naimisissa ja yhteiset lapset... Rehellisesti voin sanoa, että eka kerta oli jotakuinkin HUONOIN seksikokemus, mitä mulla on ollut. Syynä totaaliset suorituspaineet, jännittäminen, sähläys ja se, että sattuikin vielä. Ei siinä tullut mitään kullin kokoa silloin mittailtua, eikä mulla olis mitään vertailukohtaa ollutkaan.

Juuri muuta ei jäänyt mieleen, kuin että mulla oli kylmä, hermostutti, jännitti, sattui, enkä ainakaan saanut. Se siitä! Jos mietin ekaa kertaa vs. nykyiset kerrat, niin ei voi samana päivänä puhua. Niin paljon parempaa seksiä saan nykyään.

Vierailija
10/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vei sama mies, jonka kanssa ollaan naimisissa ja yhteiset lapset... Rehellisesti voin sanoa, että eka kerta oli jotakuinkin HUONOIN seksikokemus, mitä mulla on ollut. Syynä totaaliset suorituspaineet, jännittäminen, sähläys ja se, että sattuikin vielä. Ei siinä tullut mitään kullin kokoa silloin mittailtua, eikä mulla olis mitään vertailukohtaa ollutkaan.

Juuri muuta ei jäänyt mieleen, kuin että mulla oli kylmä, hermostutti, jännitti, sattui, enkä ainakaan saanut. Se siitä! Jos mietin ekaa kertaa vs. nykyiset kerrat, niin ei voi samana päivänä puhua. Niin paljon parempaa seksiä saan nykyään.

Heh tuo nyt on ihan eri asia kun ap:llä koska sinä olet edelleen sen sun neitsyyden viejän kanssa, ap joutuu ajelemaan "käytetyllä" ja sietämään sitä ajatusta että joku toinen, mahdollisesti paljon isompi on tunkeutunut vaimon pyhimpään...

Vierailija
11/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Heh tuo nyt on ihan eri asia kun ap:llä koska sinä olet edelleen sen sun neitsyyden viejän kanssa, ap joutuu ajelemaan "käytetyllä" ja sietämään sitä ajatusta että joku toinen, mahdollisesti paljon isompi on tunkeutunut vaimon pyhimpään...

voi taivas varjele !!! kyllä on huolen aiheet... mulle on ainakin ihan sama kuka on ennen mua hoidellu mun vaimoa.

niin no, meillä ihmisille on niin erilaiset arvot ja arvostukset että ehkpä se voi todellakin olla ensiarvoisen tärkeää tietää kuka vei oman vaimonsa neitsyyden ja millaisella vehkeellä...

minua se nyt vain jostain syystä lähinnä huvittaa

anteeksi ja kiitos

Vierailija
12/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani luulin että kyseessä miehen muistelot, kun on joltakin vienyt neitsyyden.

Noh. Minulla on aika huonot kokemukset yhdestä kerrasta.

Tytöllä oli immenkalvossa paksuhko verisuoni, joka katkesi ensiyhdynnässä. Verenvuoto oli niin hurjaa että piti lähteä sairaalaan operoitavaksi. Kyseinen ilmiö on kuulemma aika harvinainen, mutta mahdollinen.

Ei ollut kiva kokemus.

Vierailija
13/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo on vaikkapa ollut TODELLA isokaluisen mustan miehen kanssa.

kyllä on huolen aiheet... mulle on ainakin ihan sama kuka on ennen mua hoidellu mun vaimoa.

Vierailija
14/29 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo on vaikkapa ollut TODELLA isokaluisen mustan miehen kanssa.

kyllä on huolen aiheet... mulle on ainakin ihan sama kuka on ennen mua hoidellu mun vaimoa.

Mutta voihan se isokaluinen olla ihan valkonenekin:-)

En vaan siedä ajatusta että joku toinen on puhkaissut vaimon kalvot, miten hän on voinut? En ymmärrä miksi yhden illan jutun kanssa, jos ois seurustellu niin ehkä ymmärtäsin... Miten joku voi olla niin ihana että antaa jotain mitä voi antaa vain kerran elämässään jollekkin tuntemattomalle?

Vierailija
15/29 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä moneen kertaan kerrottiin eri vastaajien toimesta, että jos on yhden yön jutulle menettänyt neitsyytensä, niin se tuskin on ollut mikään ihana tapaus. Oikeastaan naisen iästä riippumatta, jos on jo ikää ja vielä ollut neitsyt, voi hyvin olla että sitä neitsyyttä ei ole kokenut minään ihanana asiana jonka voi vain kerran elämässään antaa jollekin tärkeälle ihmiselle. Vaan ennemminkin rasitteena, josta parempi päästä eroon, tai ei kohta kelpaa kenellekään. Tai sitten voi olla että ilta on vain mennyt siihen suuntaan eikä ole osannut sanoa ei. Jos nainen ei ole ollut kännissä, voi olla että hän kyllä muistaa tapauksen, mutta ei halua muistella sitä. Tai siis ei ole ylpeä tapahtuneesta, ja katuu tai häpeää sitä nyt.

Suosittelisin edelleen että juttelet rouvasi kanssa rauhallisena hetkenä, mutta koita erilaista lähestymistapaa kuin tähän asti. Älä kaada ahdistustasi toisen niskaan, älä oleta tai veikkaa mitään tai syyttele siitä ettei säästänyt neitsyyttään sinulle, vaan kerro ihan rauhallisesti, että sinua jostain syystä on hirveästi vaivannut viime aikoina tämä asia, etkä pääsee siitä yli. Jos lähdet syyttelemään tai oletat että pahimmat kuvitelmasi on totta, kuten että vaimo valehtelee ettei muista, tai kuitenkin fantasioi siitä ekasta kerrastaan, et varmasti pääse mihinkään. Mutta jos osoitat ns. oman haavoittuvaisuutesi ja yrität olla tilanteessa sellaisena ihmisenä joka uskoo hyvää rakkaastaan eikä tuomitse, mutta tarvitsee nyt apua rakkaaltaan, on todennäköisempää että vaimo uskaltaa myös puhua asiasta. Ja sitten vain kuuntelet, ja tarvittaessa sanot että kiitos, tarvitsen hieman aikaa ennen kuin voin vastata mitään.

Voit vaikka sanoa että ongelma on omassa päässäsi, äläkä painosta vaimoa tekemään tai kertomaan mitään, eli tuot vain esille että kaipaisit tukea.

Vierailija
16/29 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelin ihan itse puhkaisun. Oletko siis kateellinen kortsuun puetulle banaanille?

Mitä olen kavereitten kanssa jutellut, niin aika moni nykynainen haluaa hoitaa tämän asian itse. Eipähän ainakaan satu ensimmäinen yhdyntä, kun tietää jo, että miltä se voi tuntua ja miten olla rennompi.

Vierailija
17/29 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelin ihan itse puhkaisun. Oletko siis kateellinen kortsuun puetulle banaanille?

Mitä olen kavereitten kanssa jutellut, niin aika moni nykynainen haluaa hoitaa tämän asian itse. Eipähän ainakaan satu ensimmäinen yhdyntä, kun tietää jo, että miltä se voi tuntua ja miten olla rennompi.

En ole kateellinen banaanille vaan sille miehelle joka sai korkata mun vaimon, ja vielä yhden illan juttu, tais olla aika sonni vituttaa

Vierailija
18/29 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä moneen kertaan kerrottiin eri vastaajien toimesta, että jos on yhden yön jutulle menettänyt neitsyytensä, niin se tuskin on ollut mikään ihana tapaus. Oikeastaan naisen iästä riippumatta, jos on jo ikää ja vielä ollut neitsyt, voi hyvin olla että sitä neitsyyttä ei ole kokenut minään ihanana asiana jonka voi vain kerran elämässään antaa jollekin tärkeälle ihmiselle. Vaan ennemminkin rasitteena, josta parempi päästä eroon, tai ei kohta kelpaa kenellekään. Tai sitten voi olla että ilta on vain mennyt siihen suuntaan eikä ole osannut sanoa ei. Jos nainen ei ole ollut kännissä, voi olla että hän kyllä muistaa tapauksen, mutta ei halua muistella sitä. Tai siis ei ole ylpeä tapahtuneesta, ja katuu tai häpeää sitä nyt.

Suosittelisin edelleen että juttelet rouvasi kanssa rauhallisena hetkenä, mutta koita erilaista lähestymistapaa kuin tähän asti. Älä kaada ahdistustasi toisen niskaan, älä oleta tai veikkaa mitään tai syyttele siitä ettei säästänyt neitsyyttään sinulle, vaan kerro ihan rauhallisesti, että sinua jostain syystä on hirveästi vaivannut viime aikoina tämä asia, etkä pääsee siitä yli. Jos lähdet syyttelemään tai oletat että pahimmat kuvitelmasi on totta, kuten että vaimo valehtelee ettei muista, tai kuitenkin fantasioi siitä ekasta kerrastaan, et varmasti pääse mihinkään. Mutta jos osoitat ns. oman haavoittuvaisuutesi ja yrität olla tilanteessa sellaisena ihmisenä joka uskoo hyvää rakkaastaan eikä tuomitse, mutta tarvitsee nyt apua rakkaaltaan, on todennäköisempää että vaimo uskaltaa myös puhua asiasta. Ja sitten vain kuuntelet, ja tarvittaessa sanot että kiitos, tarvitsen hieman aikaa ennen kuin voin vastata mitään.

Voit vaikka sanoa että ongelma on omassa päässäsi, äläkä painosta vaimoa tekemään tai kertomaan mitään, eli tuot vain esille että kaipaisit tukea.

Joo mä myönnän että tää homma on menny multa jotenkin "yli" Ja kiitos tämän kirjoittajalle, vähän helpottaa kun ton lukee. Ja en tiedä mikä ja mistä mulle tuli nämä ajatukset mieleen alunperin olenhan ollut kumminkin melkein 20 vuotta jo naimisissa ja ei se ennen ole ollut ajatuksissa ja häirinnyt näin paljon :-) :-(

Vierailija
19/29 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin, koska suhteessa yhä neitsyyteni saajan kanssa. Ehkä sun vaimosi haluaa suojella sua, eikä halua pahoittaa mieltäsi?

Vierailija
20/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias kirjastonhoitaja. Olin yhdynnässä ensimmäisen kerran neljä vuotta sitten. Olin odottanut sitä niin kovasti, että olin sellaisessa täpinässä, että oikein vapisin.

KÄytin siihen saakka vibralla varustettua dildoa tyydytyksen saamiseen . Yhdyntä tuntui taivaalliselta, kun mies oli kokenut ja osaava. Nyt on saatava oikeaa penistä, dildo ei enää riitä. Muistan varmasti ikäni tuon eka kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän