Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuha ja hirvittävä väsymys - allergiaa?

Vierailija
26.04.2011 |

Nämä samat oireet tulevat kyllä joka kevät, joten taitaa olla siitepölyallergiaa. Nuha siis on, kurkkua ja nielua sekä suupieliä kutittaa. Pahinta on kuitenkin toivoton väsymys. Menin tänään kahteentoista töihin, ja vielä puolelta olin varma, että en selviydy töihin, että en jaksa meikata enkä pukea. Nyt koko ilta on mennyt sängyssä maatessa, mitään ei jaksa tehdä. Ahdistaa ja masentaa, kun piti kuntoilla, ja nyt ajatuskin pökerryttää.

Otin tänään yhden Heinixin, mutta ei vielä ainakaan ole auttanut. Pitäisikö mennä lääkäriin, vai tehoavatko yleensä nuo reseptivapaat lääkkeet??? Testataanko se allergia lääkräissä jotenkin, vai rii8ttäväkö oireet? Joskus ala-asteella sain lääkäriltä lääkket allergiaan, kun oli paha kevät. Muistan vain siitä hirveän väsymyksen, monen tunnin päiväunet. En tiedä, johtuiko lääkkeistä vaiko allegiasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja oireita minulla. Myös tuota väsymystä. SIitepölyallergia ei näy minulla ihotesteissä, mutta selkeästi yliherkkyys on (tullut muuten vasta aikuisena).

Reseptillä antihistamiineja saa halvemmalla (ovat isommissa pakkauksessa). Joten kannattaa mennä lääkäriin, jos oireita kerran on ja ne haittaavat. Kysy samalla lähetettä allergiatesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan