Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli ilmeisesti kannabiksen käyttäjä...

Vierailija
26.04.2011 |

on joutunut pois asunnostaan ("en tiedä miksi sossut ei enää maksanu mun vuokria"), kasvatellut kylpyhuoneessaan sellaisia kasveja, jotka poliisi käynyt takavarikoimassa ja vieneet hänet tutkintavankeuteen (pidätetty ilmeisesti useamman kerran), elämä muutenkin muuttunut salamyhkäiseksi ja ulkoasu siivottomaksi...

Eilen siis selvisi tämän verran - oli muuttanut takaisin vanhemmilleen (pikkutyttöni isovanhemmille). Jatkaa ilmeisesti kasvatusta tuolla vanhempiensa pihalla - indica-kasvi siellä (luultavimmin kannabis indica, vahvinta kannabista).

Tilanne oli sen verran outo ja ihmeellinen, etten ehtinyt kaikkia palasia laittaa eilen kasaan - tänäään soitin neuvontapuhelimeen ja kuvailin koko pitkän stoorin, ja olivat sitä mieltä, että vahvasti viittaa kannabiksen viljelyyn ja käyttöön.

Kysymys kuuluu: antaisitteko alle 2 v. lastanne enää eläkkeellä oleville isovanhemmille hoitoon, siis niin kauan kuin siellä asuu kannabiksen käyttäjä?? Emme ole vielä ehtineet keskustella isovanhempien tai miehen veljen kanssa, mutta tämäkin asia nousee varmasti keskusteluissa esille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin se puska siellä takapihalla!

Vierailija
2/2 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko lapsesi hoitoon isovanhemmille jos samassa talossa asuva aikuinen lapsi polttaa tupakkaa? Tai jos isovanhemmat polttaa tupakkaa? Itse antaisin.

Kannabiksen käyttö tai kasvatus ei ole kovinkaan epänormaalia nykyään. Itse tunnen monia, jotka kasvattaa ja olen heidän kanssaan tekemisissä. Itse siis en käytä. Ei he ole mitään pohjasakkanarkkareita.

Sen sijaan säälittävää on yrittää kasvattaa kasvia Suomessa pihamaalla. Kukinta ei tule olemaan kovin suurituottoinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän