Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana paksut käsivarret. Millaisia kesävaatteita hankkisin?

Vierailija
26.04.2011 |

Eli muuten olen ihan sopusuhtainen, mutta käsivarret ovat paksut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarsista sirommat.

Vierailija
2/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päälle kevyt läpikuultava paita, jonka hihat ylettyy kyynärpäihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vedät kunnon käsivarsitreenit muutaman kerran viikossa. Maltillisesti hauiksia ja paljon ojentajia, niin saat solakat käsivarret! Nimim. sama ongelma

Vierailija
4/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peritty äidiltä. Tuskin treeni niitä kovin paljon ohentaa. Siis ylipainoa minulla ei ole.

Vierailija
5/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vedät kunnon käsivarsitreenit muutaman kerran viikossa. Maltillisesti hauiksia ja paljon ojentajia, niin saat solakat käsivarret! Nimim. sama ongelma

ovat edelleen paksut ;) Nimim. hauis 30cm

Vierailija
6/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vastaus on et pidät päälläsi ihan just sellasia vaatteita mistä tykkäät!

Nimimerkki paksu joka paikasta

Vierailija
7/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen päällä ja käsivarret näyttävät reidenpaksuisilta...

Vierailija
8/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt allien tilalla on lihasta, mutta käsivarret ovat edelleen paksut. Sama vika mulla reisissä. Sellaisia solakoita reisiä en tule kuuna päivänä saamaan ilman kirurgin apua. Ja sille sanon kyllä kiitos ei. Mutta kaipa se on parempi olla paksu ja kiinteä kuin paksu ja plösö...

T. Toinen paksukäsi

Vierailija
9/9 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt allien tilalla on lihasta, mutta käsivarret ovat edelleen paksut. Sama vika mulla reisissä. Sellaisia solakoita reisiä en tule kuuna päivänä saamaan ilman kirurgin apua. Ja sille sanon kyllä kiitos ei. Mutta kaipa se on parempi olla paksu ja kiinteä kuin paksu ja plösö...

T. Toinen paksukäsi

ruokavaliolla ja liikunnalla. Vai meinasitko että sulla se onkin jotain ihmekudosta, mikä ei lähde pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi