Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinit/lapset saa tehdä vs. oma hurja nuoruus? - ov

Vierailija
24.04.2011 |

Onko muita joilla on ollut hurja ja vapaa nuoruus ja on kokeillut pitkistä ryyppyputkista ja narkkaamisesta lähtien kaikkea ja SEN VUOKSI ei innostu omien lasten kohdalla samasta?

Meinaan vaan kun ne riskit on kuitenkin ihan hirveet. Omassa tuttavapiirissä 2 kuollutta teini-iässä (toinen hukkui, toinen tukehtui yrjöönsä), yhdestä tuli alkoholiongelmainen ja lopuille sattui sitten kaikenlaista. Itse selvisin ihan onnen kauppaa siitä remellyksestä ilman havereita.

En todellakaan halua omille lapsille samanlaista koska tiedän MITÄ SE ON!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä haluaa että lapsensa tekee samat virheet kuin itse on aikaisemmin tehnyt..

Vierailija
2/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin irti 20-vuotiaana ja menin kihloihin kk tuttavuuden jälkeen ja siitä 6kk kuluttua naimisiin. Sillä tielläni olen. Tuo on hurjinta mitä olen tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän, etten silti voi pitää noita lasipurkissa pumpulissa täysi-ikäisyyteen saakka... Mutta ei niiden tosiaan tarvitse aikanaan oppia ihan niin paljoa elämän varjopuolista, mitä itse näin, koin ja tein...

Mulla ei tosin ollut mitenkään ylettömän vapaa nuoruus, mutta kerkis siinä kotiintuloaikojen rajoissakin kokeilla kaikenlaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä