Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee vauva!=)

Vierailija
24.04.2011 |

6 vuotta sitten syntyi meidän nykyinen kuopus ja siitä asti on vauvakuume vaivannut.

Vihdoin sain miehenkin innostumaan kolmannesta lapsesta ja heti tulin raskaaksi.

Epätodellinen olo. Niin kauan olen tätä toivonut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän syntyy?

Vierailija
2/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan pikkuhiljaa miettiä jo neljättä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onnea teille kovasti:)

Vierailija
4/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa pitäisi vauvan syntyä jos kaikki menee hyvin.

Vierailija
5/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jonkun pitää aina ilmaista että "onneksi meille ei" ikään kuin sitä toisen omaa kantaa olis kysytty? Mullakin eräs kaveri joka joka ikinen kerta toisten vauvauutisia kuullessaan kommentoi heti ekana näin ja vasta sit onnittelee...jos muistaa.

Vierailija
6/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut selibaatissa 6 vuotta?

Vierailija
7/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jonkun pitää aina ilmaista että "onneksi meille ei" ikään kuin sitä toisen omaa kantaa olis kysytty? Mullakin eräs kaveri joka joka ikinen kerta toisten vauvauutisia kuullessaan kommentoi heti ekana näin ja vasta sit onnittelee...jos muistaa.

kunhan nyt tuli mieleeni. anteeksi jos pahoitit mielesi.

Vierailija
8/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan pikkuhiljaa miettiä jo neljättä :)

Itse samaistun tähän. Mutta todellakin vasta pikkuhiljaa:)

Vierailija
9/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sen pahempi, kuin alkaa kertoa, että niin meillekin tulee tai toivoisimme, että tulee.

Vierailija
10/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ihmetyttää tuollainen oma juliostus heti ikään kuin joku nyt olettais että sinäkin haluaisit sitä vauvaa. Minusta vaan on jotenkin huonotapaista latistaa toisen onnea julistamalla sitä ettei itse enää halua vauvaa. Mä oon vaan tätä samaa piirrettä aina kummastellu tässä kaverissani kun joka ikiseen väliin aina huutelee ettei enää lasta halua kun joku muu kertoo olevansa raskaana. En mäkään aio enää lisääntyä 3 lasta riittää mut en silti julista tätä kun joku kertoo raskaudestaan.

Vierailija
11/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kuin että joku kertoo rakentavansa uutta taloa niin toinen samaan syssyyn heti julistaa että hänpä ei missään nimessä uutta taloa haluaisi. Junttia ja vähän naurettavaakin!

Vierailija
12/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kuin että joku kertoo rakentavansa uutta taloa niin toinen samaan syssyyn heti julistaa että hänpä ei missään nimessä uutta taloa haluaisi. Junttia ja vähän naurettavaakin!

Kuten tällä palstalla kaikki:D ei täällä sivistyneet viihdy.

Vierailija
13/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tänne vetää se myötähäpeän tunne...on kivaa kauhistella juntteja!

Vierailija
14/14 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tänne vetää se myötähäpeän tunne...on kivaa kauhistella juntteja!

täällä vaan on kiva aiheuttaa kauhistelua:D