Onko joku av-mammoista ollut TENAVATÄHDESSÄ mukana?
Kommentit (28)
Käsitteet mikä av ja mikä se joka välissä up
av on lyhennys tämän foorumin nimestä, katso vaikka, se on "aihe vapaa" niminen. eli av.
ja täällä kirjoittelevat äidit ovat av-mammoja. eli aihe vapaa-foorumilla kirjoittelevia äitejä.
up tarkoittaa ylös eli jos joku kirjoittaa viestiketjuun up, niin hän yrittää nostaa viestiketjua tuohon etusivulle, että muut huomaisi sen ja vastaisi siihen.
muuten viestiketjut putoaa alas ja menee vaan kauemmas, katso vaikka tuolla on sivu numero 100 jne. siellä on kauan sitten käytettyjä ketjuja.
Taitaa olla tenavatähtimamman kirjoittama viesti tuo että daralee asuu Englannissa... :) Älä sä meitä huijaa! Onks Tiina kotona... Olis vähän asiaa... :)
sinä Daraleeksi epäilty et ole ainakaan tuo Satu: mielettämän takakireetä laulantaa... Ulla-Sofia veti hyvin Soittajapoikaa!
kerroit noin paljon? Ei finaalissa vuonna 90 ollut kuin kaksi tyttöä. Sinä siis olet jompi kumpi. Nimet löytyy netistä. Oletan siis että olet nainen.
niitä finaalityttöjä oli kolme! vuonna 1990.
Daralee, Satu ja Ulla-Sofia!
että "80- ja 90-luvun taitteessa", koska tarkoitin että suurinpiirtein niihin aikoihin. En tarkoittanut (välttämättä) tasan vuotta 1990.;)
ei tenavatähteä ollut kuin vuosina 90-95.
Onks Tiina kotona, mul ois vähän asiaa...
Se oli niin paras! :)
Oot mun entinen idoli!
Se oli Daralee ja se asuu Englannissa! Mä en kyllä usko että tuo av-tenavamamma on se!
kommentti oli lienee tarkoitettu sille, joka oli 80-90- luvun taitteessa kisoissa?
Varmaan vahingossa kirjoitti tuo sinua edeltävä viestiin ap.
Se oli Daralee ja se asuu Englannissa! Mä en kyllä usko että tuo av-tenavamamma on se!
...mistä hitosta tuo nyt tuli ap:n mieleen kysyä???
=D
No kun monet av-mammat näyttää edelleen samalta kuin lapset silloin Tenavatähden aikaan... Ajattelin, että joku nyt kehtaisi edes tunnustaa, että oli siellä kilpailemassa!
minä olin 80- ja 90-luvun taitteessa, pääsin jopa finaaliin:D So? En kyllä näytä samalta kuin silloin!!
2000-luvun alun lauloin pienessä bändissä ja nyt olen jo vuosia toiminut laulunopettajana eli musiikin parissa teen töitä. Laulanut oon niin kauan kuin oon puhunutkin:)
Mistä muuten tiedät, miltä av-mammat näyttää?
Johanna Virtasen Tenavamusaa on Youtubessa, aivan huippuja!