Onko noloa käyttää farkkuja farkkutakin kanssa?
Kommentit (17)
tai ehkä mä vaan olen ainoa suomalainen, jolla on vaan yksi farkkutakki, ja se vedetään päälle oli housut millaiset vaan. ;)
Sinisestä farkkutakista ja farkuista tulee mieleen lähiökapakan terassiruusu.
ihan hyvä yhdistelmä minun mielestäni. Kunhan ei ole farkkutoppi, denim-kengät ja farkkulaukku myös.
todellakin. varsinkin jos ovat samaa sarjaa.
jos kumpikin eri sävyä. Tämmöinen on hyvin noloa.
tulee liikaa mieleen kouluaikojen farkku-univormut :)
Eikö se ehditty jo jossain välissä uudestaan trendikkääksi? Itselläni on hieman kulneen väriseksi pesty farkkutakki ja käytän sen kanssa mielelläni mustia tai tummansinisiä housuja.
se on rumannäköistä jos on lyhyt paita eli takaapäin näkyy vain farkkupeppu ja siitä heti alkaa farkkutakin reuna. Mutta jos on esim tummat farkkulegginssit/pillifarkut ja pitkä pepunpeittävä paita ja sitten esim. vaalea farkkutakki, niin se on ihan ok.
mutta harvinaisen typerän näköistä.
Muuten tulee niin uniformumainen vaikutelma. Tämän neuvon luin jostain muotilehdestä.
Samaa sävyäkin voi olla jos on hieman kulutustakin farkuissa mukana :) mut mieluiten eriväriset!
Jos yläosassa on farkkua, pitäisi alaosan olla jotain muuta kangasta ja väriä. Ehkä ihan just siinä rajoilla, että jos alaosa on ihan toisenväristä farkkua. Mutta siis tällä hetkellä ei ole trendikästä pitää farkkujen kanssa farkkutakkia. Noloa se nyt ei kuitenkaan ole.
mitä farkkutakin kanssa kannattaisi laittaa??
Ns. farkkuasu on nolo. Tummat farkut ja vaalea takki tai päinvastoin (tai eri väriset denimit) ovat sen sijaan OK.