Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa itseäni raahattua ulos.

Vierailija
17.04.2011 |

Aina sama homma kun on hieno ilma. Pitäis, pitäis ja pitäis mutta en vaan halua mennä sinne ulos kävelemään päämäärättömästi katuja pitkin. Ei vaan huvita. Ahdistaa kun tulee kesä ja on "pakko" mennä ulos kun kaikki näin oletta. "Kesällä ollaan paljon ulkona"-tyyliin. Olis niin kiva jos ois pimeetä ja satais räntää vaakasuoraan, silloin ei kukaan oleta että pitäis mennä ulos.

Mikäköhän mua vaivaa? Oonko omituinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no oikeestaan tykkään olla ulkona, mutta sellainen päämäärätön kävely tuntuu turhalta. Nähtävyyksien katselussa se menee, mutta kotiseudulla on nyt kaikki jo nähty. Sitten sitä jää vaan miettimään, että mitä tekemistä sinne ulos keksisi, ja kohta onkin päivä ohi ja ongelma ratkaissut itse itsensä.

Vierailija
2/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no oikeestaan tykkään olla ulkona, mutta sellainen päämäärätön kävely tuntuu turhalta. Nähtävyyksien katselussa se menee, mutta kotiseudulla on nyt kaikki jo nähty. Sitten sitä jää vaan miettimään, että mitä tekemistä sinne ulos keksisi, ja kohta onkin päivä ohi ja ongelma ratkaissut itse itsensä.

En vaan keksi sinne mitään tekemistä. Kaikki lähipolut koluttu moneen kertaan. Eikä aina ole rahaa kävellä lähimpään kauppakeskukseenkaan shoppailemaan. Että tää elämä voi olla tylsää...

Tulispa ilta, ettei tämäkään asia enää vaivais.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vauhdikkaampaa, ei tarvitse niin keskittyä niihin samoihin vanhoihin maisemiin.

Vierailija
4/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päämäärätön pyöräily ihan sama asia. Ja kamala vaiva ensin saada se fillari sieltä täpötäydestä pyörävarastosta ulos. Ja yleensä siinä rytäkäss on vaatteetkin öljyssä... ei kiitos.

ap

Vierailija
5/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa marista. Minä ainakin mielelläni ulkoilen ja kohta kun lapsi herää päiväunilta niin koko remmi koiraa myöten lähdelle ulos. Oma asiasi jos viitsit sisällä mököttää, kun ulkona pitkästä aikaa kaunis ilma.

Vierailija
6/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ulkona mitään tekemistä, niin miksi mennä sinne? Ei ketään kiinnosta paljonko sä ulkoilet, relaa hyvä ihminen. :)

Meillä koira ja lapsi, eikä autoa käytössä päivisin joten joka päivä ulkoilen ihan väsyksiin asti. Mut niinä päivinä, kun mies on vienyt muun konkkaronkan mökille, ei tulis pieneen mieleenkään mennä pihalle pelkästään kävelylle. Tylsäähän se ois. Minulle ulkoilulla pitää olla jokin merkitys, en mä jaksa kävellä pelkästä kävelemisen riemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi