Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko vielä trollit?
17.04.2011 |
Mulla oli ikkunalauta täynnä niitä...
http://3.bp.blogspot.com/_qZmpim9Q1GE/TFgnE5Hdm8I/AAAAAAAABSE/gqyqs7d5r…
Kommentit (5)
mutta trulleja siitäkin edestä. Tänäänkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli kumpiakin paljon, mut ei niin paljon kun kavereilla =(
Olisin aina halunnut sellaisen tosi ison trollin mutta en koskaan saanut. Mulla oli vain muutama pieni ja yksi vähän isompi oranssitukkainen. Ja nuo tutit muistan myös.
Alue: Aihe vapaa
Ja olin todella katkera, kun äitini ei ostanut niitä minulle ja kavereillani oli, juurikin, ikkunalaudat niitä väärällään :)
Sain sitten vihdoin ja viimein sellaisia minitrolleja joilla oli sellainen muovinen säilytyslaatikko, joka aukaistaessa muuttui ravintolaksi ja siihen sai kiinnittää niitä trolleja ja huonekaluja. :)