Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikea tapa hävittää/kierrättää vanha ja likainen matto? ev

Vierailija
17.04.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos peset, niin voit lahjoittaa

Vierailija
2/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse varmaan viskaisin ihan sekajätteeseen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likainen roskiin

Sekajätteeseen vai energiajätteeseen?

Vierailija
4/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on ulkokoiria. Voi laittaa vielä koppiin pesun jälkeen. Me ollaan saatu vanhoja mattoja juuri tuohon tarkoitukseen. Ja oon joskus huutiksestakin koirille ostanut.

Vierailija
5/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likainen roskiin

Sekajätteeseen vai energiajätteeseen?

kuin sekajäte, joten viskaisin siihen.

Vierailija
6/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen muinoin Selkissä kai kerättiin lumppuja jotain eristämistehtävää varten (rakennuksee??en muista)

mutta nykyään en tiedä mitä tehdä vaatteille, jotka periaatteessa vielä toimisivat ns "mökkivaatteina" mutta kukaan ei kirpparilla osta:

Teepaidat joissa lähtemätön ruokatahra, vaikka mustikka. Housut, joista painonappi on revennyt irti, eikä siihen reikään saa enää sitä varanappia. Mekko, jossa on vaikka hileliimaa, se ei lähde millään. Tämän tapaisia, sinänsä ihania vaatteita on niin surku laittaa roskiin.

Itse en tässä hektisessä elämävaiheessa pysty niistä mitään matonkuteita leikkaamaan (en edes osaa kutoa mattoa) tai edes tilkkutöitä tekemään. Ne menisivät niin hyvin vielä vaikka "remppavaatteena" tai varavaatteena jossain partioleirillä tms.

Mutta yhtään ainutta asiallista paikkaa ei ole, jossa tietäisin, että tämmöisiä huolitaan.

Roskiin olen heittänyt, mutta syyllisyyttä elintasomaiden kerskakulutuksesta tuntien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi