karvainen nainen :(
Eli joo, mulla siis on 'voimakkaampi' karvoitus kun muilla naisilla. Karvat on tummia ja näkyviä, ei sellasia vaaleita hentoja huomaamattomia niinkun yleensä kaikilla. Karvoja on käsissä, alaselässä, vatsassa, rintakehällä/rintojen välissä siinä niin ja niskassakin hieman sekä siinä kun on ne 'pulisonkien paikka' niin siinä niin on myös hieman. Todella harmittaa, koska ne siis todella on NÄKYVIÄ, en esim kehtaa käyttää t-paitoja enkä varsinkaan mennä bikineissä mihinkään !! Eikä muilla naisilla sellasta karvoitusta ole. Mulle on tehty verikokeet, eikä niissä näkyny mitään poikkeavaa eli ei ainakaan sitä testosteronia voi liikaa olla. Mutta saa aika usein mielen matalaksi, kun haluaisin kuitenkin olla kuten muut ja tuntuu tosi turhauttavalta kun pitäisi aina vahata kädet, selkä, kasvoista vähän, vatsa ja niin rintojen välistä ja niskasta ja ties mistä kun muut ei vahaa kun ehkä just jalat ja bikinirajan jotkut käsikarvojaan... Siinä menis tosiaanki aikaa ja kipukynnys joutuis koetukselle. Mutta pakko kai sitä on alkaa jotain tekemään.
Oon siis vasta 16 vuotias ja laseriin en siks halua vielä mennä (en edes tiedä pääsiskö) kun se maksaakin nii paljon, eli vanhemmat joutuis kustantaa ja ei ne oikein edes ymmärtäis. Äidille joskus joku terveydenhoitaja soitti ja kerto muutakin, mutta hänpä jätti asian sikseen, kun ei oikeen ymmärrä.
Haluaisin kuulla että olisko täällä muitakin kenellä on runsaampi karvoitus tai miten poistatte karvoja, millasin tuloksin jne ?
Kommentit (6)
Ei se ole varmaan kivaa. Mulla on melko voimakas karvoitus, mutta olen onnekseni vaalea, eli ne eivät minua juurikaan häiritse. Leukapeissä kasvaa vaalea nukkaa, mikä näkyy sopivasaa valossa, mutta en ole jaksanut niitä koskaan poistaakaan. Joskus uimasta tulleessa huomaa että kuinka karvainen sitä onkaan, kun vesi on ollut sen verran mutaista että karvat on muuttuneet näkyviksi!
Ei kai tuohon ole juuri muuta vaihtoehtoa kuin asian hyväksyminen tai sitten karvanpoisto, vahalla tai laserilla.
käynyt klassisen koulutuksen saaneella homeopaatilla?
Siellä on paljon tummia, karvaisia naisia. Myös Unkarissa, Romaniassa ym.
Käy edes kerran turistimatkalla, niin huomaat, että meitä on muitakin.
Tiesitkö, että laser-hoidosta voi saada kela-korvauksen? Näin siis jos lääkäri toteaa karvoituksen olevan häiritsevän voimakasta. En osaa sanoa, kuinka paljon jää itse maksettavaksi, mutta kannattaa tarkistaa tämä homma.
Mulla on "tosi kiva" muisto kun itse olin noin 16v.
Oli juuri alkanut kasvaa muutamia tummia karvoja leukaan, enkä ollut vielä niitä hoksannut pois nyppästä.
Yksi poika sitten sanoi (tietysti isossa porukassa isoon ääneen), että "hyi, mees ajaan noi sun partakarvat!"!!
Valitettavasti mulla ainakin on vain kiihtynyt tuo karvojen kasvu.
Itse olen 33v.
En kyllä varmasti vois jättää itseäni tälläseksi, enkä mitenkään haluaisi enkä halua hyväksyä mun karvoja, olis edes normaali karvotus kuten muilla. Varsinkin 'etu-ja takapuoli' niin karvat pois ! En voi sietää niitä.