Seurustelevat: vaikutatteko kumppanin lomanviettoihin?
Olen pitkästä aikaa (aeimmista suhteista eronneiden aikuisten välisessä) seurustelusuhteessa.
Nyt olen hieman hämilläni, kun miesystäväni sopi viikon lomalleen kaverireissun.
Nyt sitten istun kotona tylsistyneenä, kun tosiasiassa jotenkin kuvittelin, että seurustelusuhteessa edes neuvoteltaisiin lomanvietoista. Odotin, että olisimme voineet viettää hänen lomaviikkoaan edes osittain yhdessä.
Vai olenko vain tippunut kärryiltä seurustelusuhteen tiiviysasioissa aviovuosieni aikana?
Kommentit (8)
olette olleet yhdessä? Jos mies mieluummin viettää lomansa kavereiden seurassa, niin tuskin haluaisit, että hän on vastentahtoisesti sinun kanssasi vain siksi, että jossain seurustelusäännöissä käsketään niin?
vasta muutama kuukausi.
Elämme (minun mielestäni ja kokemukseni mukaan) sitä aikaa, kun erossa oleminen on vaikeaa. Siksikin tämä tuntuu vähän siltä, että mua olisi puulla päähän lyöty. Muutenkaan kun ei viime viikolla ehditty nähdä. Nyt tulee siis ekaa kertaa pidempi tauko. Harmittaa, mutta kaipa tällainenkin olisi edessä ennemmin tai myöhemmin.
ap
vasta muutama kuukausi. Elämme (minun mielestäni ja kokemukseni mukaan) sitä aikaa, kun erossa oleminen on vaikeaa. Siksikin tämä tuntuu vähän siltä, että mua olisi puulla päähän lyöty. Muutenkaan kun ei viime viikolla ehditty nähdä. Nyt tulee siis ekaa kertaa pidempi tauko. Harmittaa, mutta kaipa tällainenkin olisi edessä ennemmin tai myöhemmin. ap
vasta muutama kuukausi.
Elämme (minun mielestäni ja kokemukseni mukaan) sitä aikaa, kun erossa oleminen on vaikeaa. Siksikin tämä tuntuu vähän siltä, että mua olisi puulla päähän lyöty. Muutenkaan kun ei viime viikolla ehditty nähdä. Nyt tulee siis ekaa kertaa pidempi tauko. Harmittaa, mutta kaipa tällainenkin olisi edessä ennemmin tai myöhemmin.
ap
sä nyt voi miehen puolesta sanoa, että onko hänen mielestään erossa oleminen vaikeaa. HÄNELLE se ei ole niin vaikeaa kuin sinulle, et voi sille mitään eikä siitä ole syytä loukkaantua.
vasta muutama kuukausi. Elämme (minun mielestäni ja kokemukseni mukaan) sitä aikaa, kun erossa oleminen on vaikeaa. Siksikin tämä tuntuu vähän siltä, että mua olisi puulla päähän lyöty. Muutenkaan kun ei viime viikolla ehditty nähdä. Nyt tulee siis ekaa kertaa pidempi tauko. Harmittaa, mutta kaipa tällainenkin olisi edessä ennemmin tai myöhemmin. ap
sä nyt voi miehen puolesta sanoa, että onko hänen mielestään erossa oleminen vaikeaa. HÄNELLE se ei ole niin vaikeaa kuin sinulle, et voi sille mitään eikä siitä ole syytä loukkaantua.
joskus on ajoissa tehty myös suunnitelmia... _kyynel_ap
Kyllä mäkin lähtisin lomalle kavereiden kanssa jos sellainen tilaisuus tulisi, ihan sama kuinka kauan ollaan seurusteltu. Tilanne siis kun ilmeisesti teillä on se, että mies on lomalla ja sinä töissä ensi viikolla. Aika outoa olisi vaatia miestä jättämään lomailu väliin jotta saa viettää aikaa sinun kanssasi sen jälkeen kun sinä pääset töistä. Yhteisestä kesälomasta toki odottaisin hiukan keskusteltavan mutta en siis silloin kun vain toisella on lomaa.
Nyt vain iloisesti toivotat miehelle hyvää matkaa.
Mutta aikuisista jos puhutaan, niin ihmisillä yleensä on omia juttuja/rutiineja, ja harva alkaa niitä muuttamaan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Lomalla haluaa tehdä sitä mikä itsestä on hauskaa, ja monesti suunnitelmia on tehty aikaa sitten. Jos on sinkku voi sopia kaverin kanssa vaikka lokakuussa että talvilomalla lähdetään reissuun, ei sitä voi perua jos seurustelemaan alkaa.
ilmoitin jo tammikuussa lähteväni 1,5 kk reissulle yksin kesäkuun alussa. Miesystäväni jää lomalle juhannukselta ja on kai 4 vkoa lomalla. Ehditään lomailla kai n. vko yhtä aikaa, "omalla" ajallaan tehköön mitä haluaa. On seurusteltu viime syyskuusta, ei lapsia.