Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön kengät pojalle!!

Vierailija
09.04.2011 |

Mitä mieltä olette noista kengistä, laittaisitteko pojallene?

Itse laittaisin koska mielestäni ovat unisex kengät vaikka ovatkin selvästi tyttöjen puolelta ostettu (itse ostin kirpparilta).

Pojan isä kieltää laittamasta noita pojalle koska mukamas noiden kenkien väritys ja muoto on niin tyttömäinen!

ÄRSYTTÄÄ!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä usko, että meidän poitsu on kauheita traumoja saanut, vaikka kulkikin yhden talven siskon vanhoissa toppakengissä (oli jotain 2v). Ne oli punaiset ja niissä oli pari kukkaakin (tosin suttasin kukkaset mustalla tussilla "piiloon", tausta musta) ja tämän talven ehdoton lempparihaalari on ollut meidän "kakkoshaalari", kirkkaanpunainen siskon vanha haalari, johon ompelin sit pienen Salam McQueenin kuvan rinnuksiin... (Uutena pojalle ostettu haalari oli käytössä oikeastaan vaan pahimmilla pakkasilla)

Muutenkin ollut paljon punaisia yms. vaatteita käytössä ja jätkä tykkää niistä itsekin. Ihan pinkkiä en nyt sentään oo päälle pannut, enkä kaikkein hempukoimpia kukka-perhos-keiju tms. kuvioituja.

Poika on nyt 5v

Joo, varmaan siitä tulee homo.

Mut riippuu toki vähän siitä kengästäkin. Ja lapsen iästä. Päiväkoti-ikäiset nyt harvemmin niin tarkkaan kattoo mikä on tyttöjen ja mikä poikien juttu, jos se ei nyt suorilta silmille hyppää.

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinityttö saattais käyttää. Mutta ei noi minusta mitkään pikkulasten kengät ole.

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mun poika halusi pienenä punaiset kumisaappaat, ei ole homo...

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän niihin tulee sitten lahje päälle, ettei näy niin paljon. Riippuu lapsen iästä laittaisinko pojalle vai en.

Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän noita arkena tulisi käytettyä koska ovat hankalat laittaa yms, mutta joskus olisi kiva tuollaiset laittaa pojalle :D

Mä en vaan muutenkaan käsitä tätä tyttö/poika vaatetusta. Tytölle saa ostaa poikien osastolta vaatteita mutta jos pojalle ostaa tyttöjen osastolta niin on heti niin seko!

Vaikka unisex vaatteita löytyy ihan molemmilta osastoilta.

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillähän käytetään sukkistan tai leggaritten kanssa, ja pojalla päälle tulee esim. farkunpuntti ja tekee kokonaisuudest aihan eri vaikutelman. Jalkaan vaan ja menoks, upeet!

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mielestäni ovat tyttöjen kengät, kyse on siitä että ihmiset tuomitsevat heti jos pojalla on jotakin vähänkin tyttömäistä.

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti jätkämäiset vaatteet tohon ja ei ku menoksi. :D

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mielestäni ovat tyttöjen kengät, kyse on siitä että ihmiset tuomitsevat heti jos pojalla on jotakin vähänkin tyttömäistä.

Kyllä monella on vanhempien sisarusten vaatteita käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi