Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

noloimmat facebook-möhläykset

Vierailija
09.04.2011 |

- tuorein eilisillalta: kommentoin miespuolisen työkaverini suutelukuvaa 15 v. nuoremman just täysikäsen tyttöystävän kanssa et "onks tää se pedofiili?" - seuraus: työkaveri suuttui ja toinen ulkopuolinen työkaveri kans ja poistivat mut kavereistaan - eikä aio puhua mulle ikuna:( anteeksipyynnöt on toki lähetetty

- vuosi sitten miehen uusi naispuolinen työkaveri liittyi fb:n miehen kaveriksi; mä luulin, että niillä on jotain sutinaa ja miehen poissa ollessa vastasin naisen chattailuun - seuraus: en ikuna kehtaa enää mennä miehen työpaikan juhliin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin kostoksi miehen vuosien takasta seksitekstari-ihastusta fb-kamuksi sen jälkeen kun oli pyytänyt miestäni (ei alkanut mun takia)

Vierailija
2/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyttäystaipumuksen vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko lainata mulle rahat, että voisin mennä yksityiselle terapeutille, kun tunnen tuon julkisen puolen liian hyvin ja ne mut?

Vierailija
4/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tilasi helpottuu

Vierailija
5/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesä oli paha, ehkä pahin kymmeneen vuoteen, ja ei sitä tarvi sääliä, rakkaus on pitkämielinen ja lempeä:) kyllä mäkin oon kestänyt sen, että mies on käyttäytynyt kuin pikkulapsi muiden lasten ohessa:)