Mitä kadonneelle Marja-Leena Salmiselle on tapahtunut?
Kommentit (14)
Alueella kulkeneena epäilen onnettomuutta. On jossain kuusen, kivenlohkareen yms. takana. Siinä maastossa vaalealla vaatetuksella hankala löytää, varsinkin tällä pehmeällä kelillä. Surullista, toivotaan että löytyy pian.
eksynyt siellä tunturissa, ja kun oli vielä vaaleatvaatteet ei vaan löydetä.
eksynyt siellä tunturissa, ja kun oli vielä vaaleatvaatteet ei vaan löydetä.
olen jo pitkään ihmetellyt että miten silllä eväät riittää.
On poikennut ladulta syystä tai toisesta, eikä ole lumen syvyyden takia päässyt takaisin. Ja on vajonnut syvemmälle lumeen ja väsähtänyt sinne.
Just näin. Pakko uskoa siihen että löydetään pian, näin ei kiva kellekään.
Häntähän ei kukaan nähnyt edellisen illan jälkeen.
Mitä tapahtui ke-to yönä?
Uskon kyllä ihan aitoon onnettomuuteen.
Olen paljon miettinyt asiaa. Lopputulos.
Vapaaehtoinen katoaminen.
Lääkitystä mietin ja päättelin itsetuhoisuutta. Toivottavasti ihan omaisten kannalta kyseessä on onnettomuus.
Tuo teoria lääkkeiden ottamatta jäämisestä ja itsetuhoisuudesta on väärä.
"Sairaus ei selitä millään tavalla hänen katoamistaan. Kyse ei ole muistisairaudesta, masennuksesta tai mielenterveydellisestä ongelmista. Hän on henkisesti terve ihminen." (komisario Veijo Anunti/IL)
Mä luulen, että on jossain kohtaa lähtenyt ladulta, lähtenyt ehkä oikaisemaan. Oli sopinut tapaavansa ystäviä, ehkä huomasi, että matkaan meneekin enemmän aikaa kuin oli kuvitellut?
eikä käyttäisi lääkkeitä.
Mutta oisko sitten pumppu pettänyt.
Häntä ei ole todistettavasti kukaan ole nähnyt ladulla.
Huomasiko joku muu katoamispäivänä kontakti-ilmoituksen netissä? -Se löytyi nimellä googlaamalla, mutta vain katoamispäivänä. Joku poisti ilmoituksen, enkä muista, millä sivustolla se oli...
Voisko siinä olla vihje, mitä kannattaisi tutkia.
ottanut viikkoon ja sitä ei ole julkistettu, mikä lääkitys olisi. Olisiko toiminut itsetuhoisesti.