Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mitään mutta epäsuosittu lapseni väsyttää minut.

Vierailija
05.04.2011 |

Ei tunnu saavan kavereita. Joudun jatkuvasti soittelemaan ympäri kyliä että saisi seuraa. Kukaan ei koskaan soita minulle tai ehdota mitään.

Synttärikutsuja tms ei saa.

On vielä lisäksi hieman pullea. Yritän kaikkeni ettei lihoisi lisää. Kuskaan eri liikuntaharrastuksiin, niihin menee muutenkin jo pieni palkkani.

Musta tuntuu että mun kaikki aika/ rahat menee tuohon yhteen lapseen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en nyt koe asian niin kovin itseäni rasittavan (vielä ainakaan..)

Löytyyko lapsellesi kavereita harrastuksista?

Me olemme löytäneet harrastusten parista uusia kavereita sekä lapselle että äidillekin :)

Vierailija
2/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys oli hankala. Tuntuu että meillä ei ole normaali äiti-lapsi suhde.

Tuo pulleus on varsinkin asia joka vaivaa hirveästi. Ärsyttää ostella x-koon farkkuja tms.

Muiden lasteni kanssa ei vastaavaa ole. Tämä lapsi on piikki lihassani. Olen viimeiseen asti tasapuolinen kaikkia kohtaan.

Tänään oli paha päivä- negatiivista palautetta tuli lapsestani. Purin asian tänne.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan olen kuskannut jo useita vuosia. Arjen pyörittänyt hänen menojensa mukaan. Mikään ei tunnu auttavan kaveripulmaan tai ulkonäköön. Ja lapseni valittaa siis tästä kaverin puuttumisesta minulle.

ap

Vierailija
4/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi on ylipainoinen ? syö epäterveellisesti ? vai joku muu ongelma ? Sinun tehtävä selvittää.

Vierailija
5/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa muuta tehdä kuin sympatiseerata.

Vierailija
6/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hän on ja lopettaa n

tuo kuskaaminen ja näytteleminen.

anna lapselle vastuuta, älä silota tietä.

vastapainoksi aitoa rakkautta ja yhdessäoloa kotona

Vierailija
7/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Mistä asiasta negatiivinen palaute tuli?

MOntako lasta sinulla on? Muut ovat nättejä ja hoikkia, heillä on kavereita, mutta tämä yksi on pullea eikä hänellä ole kavereita, ei ole pidetty ja sinä häpeät tätä lasta?

Muista, että joskus se pulla lapsi kasvaa isoksi, aikuiseksi asti ja hän saattaa olla se koko sisaruspareven hoikin ja mukavin, fiksuin, tyyppi. Että siellä sisällä pohjalla on jotain tai paljon enemmän.

Se ei pääse pintaan nyt, koska lapsi tajuaa, ettei saa sinulta sitä samaa hyväksyntää ja rakkautta mitä sinulla on muita lapsia kohtaan.

Kyllä lapsi sen vaistoaa. Tasapuolinen kohtelu ei auta. Se vaan tulee läpi, ja lapset, jotka ovat yksin ja ulkopuolella, yksinäisiä, osaavat lukea ihmistä paremmin kuin ne, jotka menevät ja ovat suosittuja. Joten se, mitä todella ajattelet, näkyy lapsellesi. Kierre on valmis.

Vierailija
8/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvät ruokahalut. Samaa ruokaa syö myös muu perhe mutta kukaan muu ei ole lihava vaan hoikkia.

Sairas ei siis mitenkään ole. Tuntuu vaan ett tekis mieli luovuttaa tän lapsen kohdalla.

Vierailija
9/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin koska hän ei osaa hankkia itselleen seuraa. Tiedän ylipainon vaikutukset ja siksi meillä on vain terveellistä ruokaa. Harrastuksia on lapselle siksi hankittu että saa tarpeeksi liikuntaa ja kai sitä seuraa.

Olen tätä työtä tehnyt nyt lapseni eteen neljä vuotta ja totaalisen väsynyt.

ap

Vierailija
10/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea myöntää itselleen tosiasia, mutta täältä se tulee jokaisessa kirjeessästi kun puhut lapsestasi.

Häpeät hänen ylipainoaan ja olet väsynyt siihen, ettei lapsella ole kavereita.

Lapsi purkaa yksinäisyyttään sinuun - kehen muuhunkaan?

Raahaat lasta urheiluharrastuksiin, ET siksi että se on sinusta tai lapsesta kivaa, VAAN siksi, että lapsi on ylipainoinen - lapsen pitäisi hoikistua, olla toisenlainen. Koko perhe syö huipputerveellisesti, EI siksi, että se on terveellistä, VAAN siksi, että yksi lapsista on ylipainoinen, ja silti tuo yksi onneton lapsi vain on ylipainoinen.

En sano, että yliapino on hgyvä asia. Se on ongelma. Mutta sinulle se on ongelma enemmän kuin lapsellesi.

Minkä ikäinen lapsesi on??

Sen sijaan, että tuijotat lapsen vikoihin, ylipainoon ja epäsosiaalisuuteen, kiinnitä huomiota lapsen vavhuuksiin.

Laita harrastukset uusiksi. Yksi urheiluharrastus viikossa riittää. Toinen ja kolmas voi olla jotain muuta. Mistä lapsesi itse on kiinnostunut? Kavereita voisi löytyä sieltä uusista harrastuksista, ja sitä myös ylipainokin talttua.

Vierailija
11/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsi opikaan jos teet kaiken valmiiksi ja nujerrat itsetunnon

Vierailija
12/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea myöntää itselleen tosiasia, mutta täältä se tulee jokaisessa kirjeessästi kun puhut lapsestasi.

Häpeät hänen ylipainoaan ja olet väsynyt siihen, ettei lapsella ole kavereita.

Lapsi purkaa yksinäisyyttään sinuun - kehen muuhunkaan?

Raahaat lasta urheiluharrastuksiin, ET siksi että se on sinusta tai lapsesta kivaa, VAAN siksi, että lapsi on ylipainoinen - lapsen pitäisi hoikistua, olla toisenlainen. Koko perhe syö huipputerveellisesti, EI siksi, että se on terveellistä, VAAN siksi, että yksi lapsista on ylipainoinen, ja silti tuo yksi onneton lapsi vain on ylipainoinen.

En sano, että yliapino on hgyvä asia. Se on ongelma. Mutta sinulle se on ongelma enemmän kuin lapsellesi.

Minkä ikäinen lapsesi on??

Sen sijaan, että tuijotat lapsen vikoihin, ylipainoon ja epäsosiaalisuuteen, kiinnitä huomiota lapsen vavhuuksiin.

Laita harrastukset uusiksi. Yksi urheiluharrastus viikossa riittää. Toinen ja kolmas voi olla jotain muuta. Mistä lapsesi itse on kiinnostunut? Kavereita voisi löytyä sieltä uusista harrastuksista, ja sitä myös ylipainokin talttua.

Vierailija
13/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan aika suorittajaäiti, kun ainoaa kaveritonta lasta täytyy kuskata sinne tänne harrastuksiin ja soitella kavereita.

Mistä lapsi itse on kiinnostunut? Olisiko joku taideharrastus, esim. sarjakuvapiirtäminen, tietotekniikka tai musiikki mieleisempiä kuin ne mitä olet hänelle tarjonnut. Jos on joku hyvä kiinnostuksen kohde, niin sen parista voisi löytyä kavereitakin helpommin kun on joku aihe mistä puhua.

Vierailija
14/14 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolet. Jos sullakin olisi oikeita ongelmia niin voisit lopettaa ongelmien luomisen tyhjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi