Vaihdetaankoo vauvan vaatteet joka päivä? ev
Kommentit (15)
puhtaan bodyn joka päivä ja joskus monta kertaa päivässä.
Housuja voin pitää muutaman päivän, riippuu miten likaantuu. Ja yökkäri menee myös muutaman yön
Vaihdan vauvalle vaatteet joka päivä ja usein monta kertaa päivässä. En pidä vauvaa pukluisissa vaatteissa! Minulle on kunnia-asia, että vauvani on puhdas.
vaihda jos puhtaina...n. parin pvän välein siis jos ei oo likaisia. vaippahan vaihdetaankin sitten joka päivä eli ei oo aluvaatteita
vaihda jos puhtaina...n. parin pvän välein siis jos ei oo likaisia. vaippahan vaihdetaankin sitten joka päivä eli ei oo aluvaatteita
... että vaippa vaihdetaan aina, kun siellä on jotakin? Tai siis ainakin pitäisi tarkoittaa.
Jos esim vain bodyssä on puklua, mutta potkareissa ei mitään? Tietysti vaatteet vaohdetaan niin monta kertaa päivässä kuin ne likaantuu, mutta muuten?
Vaihdan vauvalle vaatteet joka päivä ja usein monta kertaa päivässä. En pidä vauvaa pukluisissa vaatteissa! Minulle on kunnia-asia, että vauvani on puhdas.
Ei näin yksinkertaisia ihmisiä voi olla olemassa.
Jos esim vain bodyssä on puklua, mutta potkareissa ei mitään? Tietysti vaatteet vaohdetaan niin monta kertaa päivässä kuin ne likaantuu, mutta muuten?
niin ainakin meillä likainen vaate vaihdetaan.
Kaikki vauvat ei puklaa.
... että vaippa vaihdetaan aina, kun siellä on jotakin? Tai siis ainakin pitäisi tarkoittaa.
toi vaipan vaihto päivittäin... itseäkin hymyilytti tuo ap:n kysymys aattelin ettei sen tarvi tehdä uutta avausta...hah
vaikka ei ois puklannu, kyllä sitä kuolaa on aina jonkin verran tarttunut mukaan.
Ja housuja vaihdetaan kun vaihdetaan.
Jos ei ole näkyvää likaa (siis esim puklua tai ruokatarhaa) niin samat vaatteet käy muutaman päivän. Sitten voi itse miettiä mitä se muutama päivä on, jollekin kaksi, joillekin neljä.
On tarvetta niin vaihdan puhtaat, pikkuvauvana ei likaantunut niin nopeasti, eli välillä saattoi nennä samalla bodylla kaksi päivää, mutta nyt taaperoikäisenä poika kuolaa kuin bernhardilainen, niin vaihdettava on joka päivä, joskus kakiskin kertaa päivässä! kuolalappuja en ole jotenkin oppinut käyttämään, vaikka ne auttais.
Jos vaatteissa ei ole puklua tai muuta likaa, en todellakaan vaihda. Varmasti ei pienen vauvan vaate likastu (siis jos ei ole eritteitä) yhdessä päivässä niin ettei voisi enää seuraavana päivänä pitää.
Enkä muuten vaihda vaippaakaan jos siellä on vain pissaa, nykyvaipat ovat todella imukykyisiä ja vauva voi olla koko yönkin samassa vaipassa. Kakan useimmiten vaihdan, jotta iho pysyy hyvänä. Aina en tosin sitäkään heti jollei vauva siihen itse herää.
mä ainakaa, pyykkikone muutenki laulaa melki joka päivä!!! meillä 5n hlön perhe.