Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sairauslomalla ulkoilla toipilaana?

Vierailija
29.03.2011 |

,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän pakkokin, kipeänä, toipilaana ja terveenä, kun on koira eikä mulla ole ketään ketä voisin pyytää apuun.

Vierailija
2/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se tietysti sairausloman syystä, jos syynä on oksennustauti tai kova kuume niin eipä ulos paljon ole asiaa, mutta jos olet toipilaana esim. leikkauksesta niin enpä minä ainakaan viikkoja sisällä viettäisi sen takia. Ehkä tuossa pitää vähän sitä järkeä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ja viimeyönä olleen kuumeen vuoksi. Koira oli silti tänään ulkoilutettava. Hikihän siinä tuli pienessäkin kävelyssä.

Vierailija
4/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin raskaana saikulle lepäilemään, mutta suositus oli liikkua niin paljon kuin vointi antoi myöden mm. veritulppariskin vuoksi.

Masentuneena on myös vain hyvästä, jos voi ulkoilla. Selkäsärkyiset yleensä suorastaan määrätään ulkoilemaan ja kävelylle.

Vierailija
5/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vielä, ettei sairausloma tarkoita sitä, että pitää olla sisällä. Jatkoi, että ulkoilu rauhallisesti helpottaa oloa. Minulla oli pitkittynyt flunssa, hengitystieoireita, yskää, heikko yleisvointi.

Vierailija
6/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kunto antaa myoten. Mutta toisaalta kannattaa ehka miettia jarjella myos hiukan mita pomo ja tyokaverit ajattelisivat jos sattuisivat nakemaan sinut ko. tilanteessa, ihan vain oman mukavuutesi vuoksi.