Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sammui just nojatuoliin lapsi vieressään

Vierailija
27.03.2011 |

Olen ollut kovassa kuumeessa tytön 3v kanssa kahdestaan kotona viikonlopun, aivan poikki. Mies tuli kuudelta kotiin, ei vaikuttanut olevan missään kännissä, vaan krapulassa, lupasi ottaa lapsen vastuulleen jotta saan mennä nukkuun, kuumetta yli 38 astetta mulla.. Näin tein. Sit heräsin tunti sitten, et aivan kuin lapsi huutaisi "isi herää, isi herää". Mut sitten alkoi kuulua normaaleja nukkumaan menon rutiiniääniä kylppäristä ja kuulin kun mies vei tytön nukkumaan huoneeseensa. Tässä kohtaa nousin hakemaan vettä. Huomasin, että nojatuoli on ihan märkä pissasta. Mies tuli tytön huoneesta ja sanoi saaneensa hyvin nukkumaan. Tenttasin pissasta, mies myönsi nukahtaneensa nojatuoliin katsoessan Muumeja lapsen kanssa ja herännensä vasta sitten kun lapsi huutaa "isi herää" ja huomannensa että nojatuoli on litimärkä pissasta. Olin ihan shokissa ja olen edelleen. Mies vaan tuossa toistelee että mitä täs nyt muka on, onhan siltä ennenkin tullut pissa housuun. Nyt oon niin paskana tästä hommasta ja että ylipäätään menin nukkumaan enkä osannut arvioida tilannetta oikein. Ihmettelen myös mieheni käytöstä, koska hän on yleensä vastuuntuntoinen. Hirveä tilanne, voi tyttöraasua... Pieni raukka, jolla on paskat vanhemmat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika mitään ei tapahtunut ja lienee mahdollista, että lapsikin on torkahtanut ja silloin pissanut.

Älä tee kärpäsestä härkästä.

Vierailija
2/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on isänsä sylissä/vieressä katsonut Muumeja. Isä on kuitenkin ollut lähellä vaikka onkin nukkunut, ja kun lapselta on tullut pissa, on hän herättänyt isän. Kyllä sitä ihan vesiselvänäkin menee joskus vähän aikaa, että herää lapsen ääniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ehkä ymmärrä, mutta "sammuiko" miehesi siis nojatuoliin koska oli juonut liikaa alkoholia vai nukahtiko koska oli väsynyt? Minkä ikäinen lapsi mahtaa olla kyseessä? Kumpi tahansa sammuminen nyt onkaan kyseessä niin mä tavallaan ymmärrän. Riippuen tietty lapsen iästä niin ei koskaan tiedä mitä lapsi saa päähänsä tuossa tilanteessa ja hänellä voi olla todellinen ahdistus tilanteesta.

Vierailija
4/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammunutta ei noin vain saa hereille, nukahtaneen kyllä.

Enemmän traumaa lapselle tulee siitä, jos sinä nostat kamalan älämölön ja huudon asiasta. Lapsi voi luulla että se pissaaminen oli paha juttu, ei miehen alkoholinkäyttö viikonloppuna

Vierailija
5/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö täytti just kolme. Mies oli laskuhumalassa ja nukahti siksi , onko se sammumista vai ei. En osaa määritellä.

Vierailija
6/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu jo, mies on olkkarissa ja ja minä makkarissa, kännykän kautta netissä. Mutta jos esim. sossu kuulisi tämän niin varmaan jouduttaisiin johonkin tarkkailuun???

Vierailija
7/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu jo, mies on olkkarissa ja ja minä makkarissa, kännykän kautta netissä. Mutta jos esim. sossu kuulisi tämän niin varmaan jouduttaisiin johonkin tarkkailuun???

Vierailija
8/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nukkunut vaikka kuinka monta kertaa sohvalla/nojatuolissa telkkaria katsova lapsi sylissä. Ja yölläkin olen nukkunut niin että lapset ovat pissineet sänkyyn. Koko ajanko sitä pitäisi päivystää että onko lapsella hätä?

Mikä tuossa nyt on? 3-vuotiaallehan saattaa sattua pissivahinkoja vaikka päivittäinkin vielä. Eiköhän tuo ennen kouluikää opi menemään omatoimisesti vessaan...?

Vierailija
9/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos mies on käyttänyt pidempään alkoa ja nyt virtsannut alleen, on mahdollista että on saanut ns. alkokrampin. Se näyttää niin pelottavalta että selittäisi lapsen hätääntymisenkin.

Vierailija
10/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo nyt mun mielestä aika törkeää. Lapsi kyllä vaistoaa että isi ei ole normaali. Mut jos tuo ei ole joka viikkoista tms. niin en syyllistäisi itseäni liikaa.

Vierailija
11/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nukahtamiset lapsi sylissä on sattuneet vaikka raskaana ollessa, täysin selvin päin siis aina.

Tietty jos ukko on niin kännissä että itse kusee alleen, niin asia on eri. Sillä tavalla en kuitenkaan tuota tekstiä ymmärtänyt.

terv. nro 10

Vierailija
12/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se lapsi ole yölläkin yksin, vai valvooko jompikumpi teistä hänen vieressään? kyllä mäkin usein torkahdin nojatuoliin, kun lapset oli pieniä.

enkä kyllä ymmärtänyt, että olis lastensuojelujuttu.

Vierailija
13/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nojatuoliin nukahtelevista pikkulasten vanhemmista tehtäisiin lastensuojeluilmoituksia... Saattaisi olla kädet täynnä töitä siellä viranomaisilla :D:D:D

Vierailija
14/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin syytä vähän miettiä. Humalassa oleva vanhempi ei saisi hoitaa 3v lasta. piste. Minkälainen mies tulee kotiin kuudelta kännissä kun vaimo ja lapsi olleet sairaina koko viikonlopun?

Vierailija
15/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta kyllä minä olen valmista tavaraa sängyn pohjalle kun kuume on yli 38 astetta.

Vierailija
16/16 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumetta.

Jokainen reagoi tavallaan eikä muiden reaktioita sovi vähätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi