Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvätuloinen, asun Espoossa hyvällä alueella

Vierailija
24.03.2011 |

olen hankkinut itselleni hyvän koulutuksen, hyvän työpaikan, hyvän miehen, hyvän elämän.

Pitäisikö minun tässä nyt sitten äänestää jotain Timo Soinia ja fellow-persuja tai Vasemmistoliittoa?

Älkää nyt naurattako.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauniit käytöstavat voisit vielä hankkia ja sen lisäksi opettaa ne myös lapsillesi =)Katsos,tuo ylimielinen asenne haisee pahalle t.ope

Vierailija
2/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan oikeasti uskot ihan itse hankkineesi itsellesi HYVÄN ELÄMÄN. Minäkin olen sitä mieltä, että ihmisen omat ponnistelut ja järkevät ratkaisut tulee palkita niin, että myös oma elintaso nousee, mutta on kyllä hullua luulla, että se ei olisi yhtään tuurista kiinni, mihin kukakin päätyy.

Itselläni on kiva mies, kolme lasta, ollaan kaikki melko terveitä, meillä on paritaloasunto keskihyvässä helsinkiläislähiössä ja hyvät työpaikat. Meillä on myös 4 tervettä ja kivaa isovanhempaa lapsille. Olen äärimmäisen KIITOLLINEN tilanteesta, vaikka ollaan kyllä itsekin töitä sen eteen tehty.

Mutta juntteja moukkia ei tietenkään kenenkään kannata äänestää, se nyt on ihan toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki joskus voi olla tuuriakin, mutta kyllä pääasiallisesti sitä itse siitä elämästään vastuussa on! Suomessa jokaisella on mahdollisuus kouluttautua, on oma vika jos ei kouluttaudu, tai kouluttautuu sellaiselle alalle, jolta ei saa töitä/on huono palkka. Terveydelliset seikat sitten tietenkin ovat asia erikseen, niille ei kukaan mitään voi (toki ennaltaehkäistä voi sairauksiakin). Kyllä ihminen on oman onnensa seppä, ihan turha muuta väittää.

Vierailija
4/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät laita kaikkea energiaansa hyvän miehen ja mammonan metsästykseen, vaan seuraavat aikaansa ja harrastavat kulttuuria myös, ja siinä sitten yleensä kehittyy taju myös siitä, että sivistysvaltiossa pidetään huolta niistäkin, joilla ei mene hyvin

Mutta Timo Soini ei kyllä ole tie sivistysvaltioon

Vierailija
5/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on samanlaiset taustat ja äänestän Kokoomusta kuten ennenkin. Löysin hyvän ehdokkaan, terävän ja napakan nais-DI:n.

Vierailija
6/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikasta niin ehkä parempi että et äänestä ketään. Eihän tuollaisten asioiden perusteella kukaan kai äänestä =) =) tää oli hyvä

Vierailija
7/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja läpinäkyvä sellainen.

Yrität nyt sitten käänteistä psykologiaa kun mamuttelu ja -patjattelu ei tehonnut.

Vasemmistoliiton kannattajissa on paljon korkeasti koulutettuja. Korkeasti koulutetut ja hyvää elämää elävät ovat usein myös niitä, jotka haluavat jakaa siitä hyvästään, toimivat aktiivisesti auttaakseen ja ovat huolissaan köyhemmästä kansanosasta.

Nousukkaat ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
8/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä olen ainakin ihan samanlainen kuin sinä ja kyllä äänestän Vasemmistoliittoa tulevissa vaaleissa.

Pärjään ihan hyvin tuloillani, enkä vastusta sitä että niistä verotetaan paljonkin. Koen, että kun köyhempi väestönosa pärjää paremmin, on se minunkin etuni. Jos heillä menee paremmin -> vähenee erilaiset "häiriöt". Samassa yhteiskunnassa kuitenkin eletään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä