Tuttu pyyhkii vielä 9-vuotiaan poikansa pyllyn!
Mä oon ihan äimänä. Sitäkin ihmettelen että minkälainen 9-vuotias vielä suostuu moiseen?
Kommentit (7)
tuon ikäinen ei vielä osaa täydellisesti pyyhkiä eli hygieniasyistä ok. Toki monet vanhemmat LUULEVAT että lapset osaa pyyhkiä mut totuus on toinen. Meillä pph ei pyyhi edes 2-3 vuotiaiden pyllyjä ja johtajan mielestä ei pidäkään...
9v. poikansa pepun kakan jälkeen! Aina silloin menen, jos lapsi itse pyytää pyyhkimään.
ymmärrän kyllä jos on kyse kehitysvammaisesta lapsesta, mutta jos on normitenava niin ei minun ymmärrys riitä. On varmaan pyytänyt sitten myös opettajaa suorittamaan saman homman, jos sattuu poika paskomaan koulussa???
Pyyhittekö myös miehenne pyllyn, jos tämä jättää jarrujälkiä kalsareihin?
Jotkut pojat haluaa tätä palvelua, mikäs siinä, ei se koko ikää kestä. Harva äiti menee armeijaan pyyhkimään pojan peppua;)
Musta on tyhmää tehdä numeroa tällaisista tavoista, ei ne ole keneltäkään muulta pois ja nehän tosiaan lppuvat pian ihan itsestään.
Ennen kouluikää on peppunsa osattava pyyhkiä ja lasta kannustetaan opettelemaan.
Kyllähän lapset palveluita vaatii ja jos suostuu saa syöttääkin vielä tuossa iässä.
Mä lopetin ko. palvelun, kun lapsi täytti viisi. Tai siis silloin aloin opettaa itselleen tuota pyyhkimistouhua ja aika pian oppi. En todellakaan pyyhkisi enää! Kiitti, jo riitti.