Sperman nieleminen?
Kuinka moni nainen nielee miehensä sperman? Itselläni välillä aikoja kun en pysty nielemään
Kommentit (8)
Mutta jos haluaa antaa hyvää suuhoitoa miehelle, sitä ei voi lopettaa kesken just parhaimmalla hetkellä. Sit sieltä (ikävä kyllä?) sitä spermaa menee suuhun. Äkkiä sen nielaisee, ja jälkihoito eli hellästi vielä putsaa kielellä kyrvän ja hyväilee siihen asti että alkaa löystymään on yhtä hyvää kuin kliimaksi.
Jos ei niele, se on sylkäistävä ulos ja se on melko epämiellyttävää ympäristölle.
On ollut naisia jotka imevät (yleensä melko huonosti) lähelle loppua ja valittavat spermasta eivätkä ota lastia suuhun jolloin joutuu itse runkkaamaan loppuun eikä puhettakaan että kulliin kosketaan enää lastin jälkeen. Se vaan on huonoa suihinottoa.
Ei miehetkään lopeta juuri kun nainen on tulossa. Miltä se sitten tuntuis? 15 sekkaa ennen orgasmia sanoisi naiselle että joo nyt hoitelet itsesi loppuun saakka.
Etenkin aamuseksissä, kuten tänään lähellä mieheltäni tuloa otan suuhun ja imen hänelle orkun. Nielen kaikki koska en halua tahrata lakanoita tai itseäni. Helppoa kun sitten ei työhön lähtiessä valu mitään sisältäni.
mitä sitte jos et voi niellä? Kato vähän mallia pokesta... Ei ne kuule sielläkään kaikki niele. Annat vaan valua riettaasti kieltä pitkin suupielestä rinnoille ja hiero spermat vaikka siihen. Näin mä tekisin, koska en kyl niele en!!! Mut eipä oo miehet valittaneet ikinä, monet on oikeen himoissaan viel ähkineet kun on nähny mihin lasti loppusijotetaan.
Itse en ole kuin kerran saanut laukea naisen suuhun, jonka jälkeen hän valitti sen määrästä , että sitä tulee liikaa. Tämän jälkeen en ole kenenkään suuhu uskaltanut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluaa antaa hyvää suuhoitoa miehelle, sitä ei voi lopettaa kesken just parhaimmalla hetkellä. Sit sieltä (ikävä kyllä?) sitä spermaa menee suuhun. Äkkiä sen nielaisee, ja jälkihoito eli hellästi vielä putsaa kielellä kyrvän ja hyväilee siihen asti että alkaa löystymään on yhtä hyvää kuin kliimaksi.
Jos ei niele, se on sylkäistävä ulos ja se on melko epämiellyttävää ympäristölle.
On ollut naisia jotka imevät (yleensä melko huonosti) lähelle loppua ja valittavat spermasta eivätkä ota lastia suuhun jolloin joutuu itse runkkaamaan loppuun eikä puhettakaan että kulliin kosketaan enää lastin jälkeen. Se vaan on huonoa suihinottoa.
Ei miehetkään lopeta juuri kun nainen on tulossa. Miltä se sitten tuntuis? 15 sekkaa ennen orgasmia sanoisi naiselle että joo nyt hoitelet itsesi loppuun saakka.
Ymmärsitkö kysymystä? Se oli naisille. Aina joku setä tulee selittämään naisten ketjuihin. Kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa itse äkkiä nielaista valtava lämmin lima ja kerro sitten.
Miksi nainen joutuisi lopettamaan parhaimnalla hetkellä, vaikkei niele? Ei ole verrattavissa että mies lopettaisi suuseksin 15 sek ennen orgasmia.
Mitä väliä mihin sperma joutuu kun mies on jo lauennut suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Etenkin aamuseksissä, kuten tänään lähellä mieheltäni tuloa otan suuhun ja imen hänelle orkun. Nielen kaikki koska en halua tahrata lakanoita tai itseäni. Helppoa kun sitten ei työhön lähtiessä valu mitään sisältäni.
Sehän se aamulla parasta onkin kun tyttökaveri ottaa suihin heti herätessä. Nielee myöskin lastin mielellään ja tykkää imeä ja ei tahriinnu paikat :). Outoa se jos ei koskaan voi lastia niellä jotkut
vaikea heittää mitään tarkkaa lukemaa, ja riippuu tietysti tarkoitetaanko AV:n naisia, Suomen naisia vai koko maailman naisia? Ikähaarukalla 18-99 veikkaisin kuitenkin, että n. 36 %, eri frekvenssillä luonnollisesti (aina/ajoittain).