Kysymys miehet ja naiset?
Mikä siinä on kun kiihotun niin kullistani alkaa valua kirkasta mahlaa?. Olen netistä katsonut mitä se olisi, niin joka hemmetin kohdassa kerrotaan että se on spermaa. Kylläkai tähän ikään olen nähnyt minkä väristä spermani on, naiseni ottaa kullini suuhun ja sanoo että se on hyvää ja makeaa.
Oliskohan minulla naishormooneja ja tämä kirkas mahla olis samaa kun naisella HE HE.
Kommentit (15)
Ei miehet kostu samoin kuin naiset. Mene lääkäriin.
Mikä siinä on kun kiihotun niin kullistani alkaa valua kirkasta mahlaa?. Olen netistä katsonut mitä se olisi, niin joka hemmetin kohdassa kerrotaan että se on spermaa. Kylläkai tähän ikään olen nähnyt minkä väristä spermani on, naiseni ottaa kullini suuhun ja sanoo että se on hyvää ja makeaa. Oliskohan minulla naishormooneja ja tämä kirkas mahla olis samaa kun naisella HE HE.
on uutta E10 bensaa pistä pari tippaa auton tankkiisi ja avot eiköhän lada kiihdy entistä ärhäkämmin...
Koitin kysyä asiallisesti tästä asiasta että mitä se kirkas mahla on. Se on aina sama juttu ainahan täällä tuntuu näitä provoja olevan, vittuako minä heistä välitän, mutta sääliksi heitä käy kun heillä ei ole muuta korvien välissä kun kusista sahanpurua. Ähähää ettepäs saaneet minua huonolle tuulelle.
Eli seksiguru. Miten on mahdollista, että seksin suurmestari ja guru ei tiedä mitä on touhutippa?
Koitin kysyä asiallisesti tästä asiasta että mitä se kirkas mahla on. Se on aina sama juttu ainahan täällä tuntuu näitä provoja olevan, vittuako minä heistä välitän, mutta sääliksi heitä käy kun heillä ei ole muuta korvien välissä kun kusista sahanpurua. Ähähää ettepäs saaneet minua huonolle tuulelle.
Eli seksiguru. Miten on mahdollista, että seksin suurmestari ja guru ei tiedä mitä on touhutippa?
Heippa, olet melkoinen napoleon. Nimeä ne kaikki ketkä hukkuivat titanikin mukana? ja mikä kieliasu?
eihän tässä voi kun ihmetellä näitä kansakoulun opettajia. Vai kieliasu?. Jätän tämän pellen ja vastaisin että siemen nestettä, toki varmahan en ole.
Sama, kuin numero kakkosella eli luonnollista liukastetta. En tiedä, tuleeko kaikilta sitä, mieheltäni kyllä.
Olithan se sinä M45. Et tiedä mitä eroa on touhutipalla ja spermalla. Luulisi, että olet vähintään 30 vuotta nuorempi...
Jätän tämän pellen ja vastaisin että siemen nestettä, toki varmahan en ole.
20 v sitten lukion lesbo biologianopettaja kertoi, että kyseessä on ihan luonnon oma järjestelmä. Touhutippa puhdistaa virtsaputkea epäpuhtauksista, jotta spermassa olevat siitiöt pääsisivät terveenä maaliin.
Kyllä toi aikalailla yleissivistykseen kuuluu. Mutta voihan se olla että osa latvakakkosista on nukununut se seksivalistustunnitkin ja haaveillut vaan moponsa takarattaan vaihdosta paria piikkiä suuntaan tai toiseen...
Kyseessä on liukaste yhdyntää varten. Pilluhan voi olla vaikka miten törkyinen sisältä, ei sitä kostuminen puhdista...
20 v sitten lukion lesbo biologianopettaja kertoi, että kyseessä on ihan luonnon oma järjestelmä. Touhutippa puhdistaa virtsaputkea epäpuhtauksista, jotta spermassa olevat siitiöt pääsisivät terveenä maaliin.
Ulkosynnyttimet likaantuvat ja on syytä pestä välillä, mutta sisältä pillua ei tarvitse pestä ikinä.
Eiköhän jätetä nämä kliiniset ilmaisut jonnekin muualle. Ne on ulommat ja sisemmät häppärit.
Kyrpäkin on itsepuhdistuva. Touhutipat eivät puhdista sissijuustoa esinahan alta.
ja ainoa tehtävä, niin sitten ne on SYNNYTTIMET.
Kyllä se synnytin on kohtu eikä mitkään pillunhuulet, jotka siinä synnytyksessä on vain tiellä jumalauta.
Sori, mulla ainakin on ulkosynnyttimet.
Olithan se sinä M45. Et tiedä mitä eroa on touhutipalla ja spermalla. Luulisi, että olet vähintään 30 vuotta nuorempi...
Jätän tämän pellen ja vastaisin että siemen nestettä, toki varmahan en ole.
Voi vittu mikä juntti sinä olet. Oletkohan käynyt jotain apukoulua vai oletko muuten tyhmä, käytöstapoja sinä et ainakaan omaa. Jos rupeaa stondaamaan niin sinunko mielestä kullista pitäisi heti tulla touhutippoja. En tietääkseni ole sinulle tilivelvollinen, mutta jos kirjoitustyylini sinua häiritsee niin jätä lukematta. Uskoisin kuitenkin näin että saat jotain kiksejä siitä kun pääset joitain meitä närkkimään. Säälin sinua ja toivon että sinulla ei ole lapsia ettei niistä tule samallaisia kun sinä.
on uutta E10 bensaa pistä pari tippaa auton tankkiisi ja avot eiköhän lada kiihdy entistä ärhäkämmin...