Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen normaali koko?

Vierailija
18.03.2011 |

Minua pelottaa ihan kamalasti, mitä naiset ovat mieltä peniksestäni. Onko pystyasennossa 17.5-18cm penis normaalikokoinen?

Olen nimittäin esimerkiksi täällä nähnyt naisten antavan minimikooksi 22cm tai jotakin vastavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienemmälläkin pärjää. Oikeasti ihan pahaa tekee että nuorilla miehillä on tuollaisia paineita peniksen koosta syyttä suotta.

Vierailija
2/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku nainen semmosta haluaa niin kaada seuraava.

Se on vähän kuin joulukuusta hakiessa; hetki olet kaatanut yhden vieressä on parempi.

Äläkä unohda ettö tasa-arvon aikana jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan.

Mittana hieno joten ole rauhassa ja ylpeä - ja eikun metsälle!

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....ja lause heti kun olet kaatanut....

M34

Vierailija
4/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon kokoinen penis. Ja varmaan myös itse tiedät sen.

Vierailija
5/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon kokoinen penis. Ja varmaan myös itse tiedät sen.

Vai alle prosentilla???

Kyllä on kuule ihan suomalaista keskimittaa, sanoisin. Mun miehellä about tota kokoa, ehkä pikkasen pidempi täysjuhlakunnossa (19cm) ja se jo alkaa olla siinä rajalla, että voiko sitä työntää "pohjaan" asti. Varsinkin takaa naidessa saattaa vihlasta julmasti jos kivikovalla munalla survasee syvälle pilluun ja jysäyttää tappiin saakka.

Joten ole kuule vaan iloinen, että pääset naimaan koko matkalla! Ainakin mun mies sanoo, että harmittaa, jos pitää käydä rajottaan työntymistä. (Onneks se ei aina jyskytä pohjaan asti, kai se riippuu vähän kiihottumisesta, miten emätin venyy)

Vierailija
6/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa ihan kamalasti, mitä naiset ovat mieltä peniksestäni. Onko pystyasennossa 17.5-18cm penis normaalikokoinen?

Olen nimittäin esimerkiksi täällä nähnyt naisten antavan minimikooksi 22cm tai jotakin vastavaa.

Normaali tai siinä alarajoilla on mutta nautinnon kannalta 22cm minimi on ehdoton. tietysti paksuudellakin on merkityksensä.

n34

Vierailija
7/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa sun nautinto?

Hello tähän päivään jokainen on velvollinen hoitaa omat orkkunsa näin tasa-arvon aikana.

M38

Vierailija
8/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa sun nautinto?

Hello tähän päivään jokainen on velvollinen hoitaa omat orkkunsa näin tasa-arvon aikana.

M38

Mikäs pikku kulli sinä oot? Taitaa pojalla turskahtaa reisille ennen ku saat edes sisään.

n34

Vierailija
9/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksesi on ihan normaali tai oikeastaan jopa isohko. En tiedä mikä juttu tuo min 22cm on, mutta ainakin on todella harvinainen...

Vierailija
10/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa sun nautinto?

M38

Mikäs pikku kulli sinä oot? Taitaa pojalla turskahtaa reisille ennen ku saat edes sisään.

n34

Vierailija
11/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla täysin tyytyväinen penikseesi ja olla täysin huoletta. Itsellä on erektiossa päälle 17cm ja halkaisija 4.5cm.,lepotilassa usein 14-15cm..ja on sanottu isoksi. On niin paljon muuta tärkeää kun peniksen koko. Minullakin on kokemuksia että penis menee syvälle pohjaan asti ja on tärkeää ottaa huomioon ettei tee kipeää naiselle. Ja kun on täysin posliini niin penis näyttää isommalta!

Vierailija
12/28 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä about tota kokoa, ehkä pikkasen pidempi täysjuhlakunnossa (19cm) ja se jo alkaa olla siinä rajalla, että voiko sitä työntää "pohjaan" asti. Varsinkin takaa naidessa saattaa vihlasta julmasti jos kivikovalla munalla survasee syvälle pilluun ja jysäyttää tappiin saakka.

Omalla on varmaan monta senttiä lyhyempi, mutta silti usein sattuu. Joillakin on vähäm kireämmät painat?

Vierailija
13/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa nyt tutkimuksia. Keskikoko on jotain 14-15 cm. Oikeasti päältä mitattuna 18-19 cm peniksiä on noin yhdellä kymmenestä 10% tai alle. 20 senttisiä on noin prosentilla tai harvemmalla eli yhdellä sadasta. 22 on jättipeniksen raja ja niitä on yhdellä tuhansista. Mikä todennäköisyys on siis että nainen saa 18-19 senttistä, puhumattakaan että saa 20 senttistä tai yli 22 sentistä. Saa olla nainen melkoinen jakorasia tai lottovoittaja-ainesta. Naiset liioittelee miestensä koolla samoin kuin miehet omansa. Nainen näkee kiima-asteesta riippuen kullin pituuden. Kiimainen = Iso.

Vierailija
14/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl m38 moro, tääl turskahtaa aika usein vähän minne sattuu. mut silti jos sul jättifiiddu ni ei se ketään kiinnosta.

hei jos sun tunoaisti on kadonnut sieltä luolasta niin ehkä sul on joku hermostollinen ongelma tai tulehdus. Mee leikkaukseen. Jos sul on yh äitinä varaa....

lobotomia on sen leikkauksen nimi.

Tasa-arvo on tääl haluat tai et - naiset ei tajuu se oikeasti helpotti miesten elämää aivan helvetisti. Kaikenlainen pokkuroint lehmän eteen loppui, nyt se on kylmää kyytiä pikku tiramisuille.

M38

M38 täs taas moro. Sori tää viesti, mullon kakssuuntanen mielialahäiriö ja joskus tulee tällästä tekstiä. Sori viel kerran. Onneksi meil täällä osastolla on langaton nettiyhteys ja mullon kone täs omassa huoneessa. voin korjailla näitä sanomisia. On totta et kärsin ennen aikaisesta siemensyöksystä mut nykyinen lääkitys pitää mut kurissa(oikeestaan mulla ei tee ees mieli).Terkkui kuitenki kaikille tutuille ja tovereille. M38

Vierailija
15/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

m38 tääl olen back! taas yksi päivä avohoidos surffaamas netis ja illal potki mummoi avot.

laif is laiffii

Vierailija
16/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuumaa.

Ja unelmissa. Oikeasti se on 12centtinen nakkimakkara.

Vierailija
17/28 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen penikseni täysin oikeaoppisesti mitannut,siis häpyluun päältä peniksen päähän erektiossa 17cm.

Vierailija
18/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ole normaalia mitata 13 v pojan peniksen koko jos sun pitää saada se ensinkin pystyyn nii nyt menee jo vähä erikoiseks

Vierailija
19/28 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalikokoista penistä. On vain erikokoisia, näköisiä ja kovuisia peniksiä, joten koeta kestää. 

Mutta anna mennä ja anna lentää, kyllä sinun jötikällä naisen tyytyväiseksi saa kunhan opettelet tekniikan kuntoon ja opettelet lukemaan naista. Ja nimenomaan lukemaan naista.

M45

Vierailija
20/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräisestä kullin koosta oli oma keskustelunsa. Tässä tulokset. Harrastatte väsynyttä provoilua kun nuo meisten keskimitat ovat jo varsin hyvin tiedossa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1307291/ketju/ematin_912_cm/viesti/11

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:12"]

14 cm on keskikokoinen pituus.

Totta. Tästä voisi jatkossa muistuttaa kun joku taas tulee provoamaan kullin koosta.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:52"]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3910108/ketju/naiset_kuinka_yleisia_isot_penikset_todellisuudessa_ovat/sivu/6

http://www.vauva.fi/keskustelu/3910108/ketju/naiset_kuinka_yleisia_isot_penikset_todellisuudessa_ovat/viesti/126#126

[quote author="Max Pp" time="29.04.2015 klo 01:08"]

Tästä oli vähän aikaa sitten keskustelu palstalla mutta se on jo lukittu.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1320229/ketju/yli_16_cm_penis__harvinainen

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml

Yli 16-senttinen on harvinainen

Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:04"]

Mistä av-mammat ovat saaneet päähänsä, että normaali penis on 18-20cm pitkä?

Kun suomalaisten keskimitta on vain 13,77cm. http://www.terve.fi/seksuaaliterveys-0/72820-tama-on-peniksen-mitta

Viimeisin tieteellinen tutkimus peniksen mitoista:

Keskimääräinen pituus erektiossa 13.16 cm, keskihajonta 1.89 cm

Keskimääräinen ympärysmitta erektiossa 11.66 cm, keskihajonta 1.10 cm.

--------------

http://news.sciencemag.org/biology/2015/03/how-big-average-penis

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full

British Journal of Urology International (BJU International).

"Am I normal? A systematic review and construction of nomograms for flaccid and erect penis length and circumference in up to 15 521 men"

Objective

To systematically review and create nomograms of flaccid and erect penile size measurements.

Methods

Study key eligibility criteria: measurement of penis size by a health professional using a standard procedure; a minimum of 50 participants per sample. Exclusion criteria: samples with a congenital or acquired penile abnormality, previous surgery, complaint of small penis size or erectile dysfunction. Synthesis methods: calculation of a weighted mean and pooled standard deviation (sd) and simulation of 20 000 observations from the normal distribution to generate nomograms of penis size.

Results

Nomograms for flaccid pendulous [n = 10 704, mean (sd) 9.16 (1.57) cm] and stretched length [n = 14 160, mean (sd) 13.24 (1.89) cm], erect length [n = 692, mean (sd) 13.12 (1.66) cm], flaccid circumference [n = 9407, mean (sd) 9.31 (0.90) cm], and erect circumference [n = 381, mean (sd) 11.66 (1.10) cm] were constructed. Consistent and strongest significant correlation was between flaccid stretched or erect length and height, which ranged from r = 0.2 to 0.6. Limitations: relatively few erect measurements were conducted in a clinical setting and the greatest variability between studies was seen with flaccid stretched length.

Conclusions

Penis size nomograms may be useful in clinical and therapeutic settings to counsel men and for academic research.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän