Alkoholista,
Juon lähes joka viikonloppu pullon viiniä sekä la että su, viikolla en juo ollenkaan. Olenko alkoholisti? Itse pidän jo itseäni alkoholistina, aina pe duunin jälkeen pakko hakea perjantaipullo. Aamulla kuitenkin herään jo lasten kanssa ja vietän normaalia perhe-elämää, en usko että lapset (kouluikäiset) kärsivät, koska juon vain 1-2 lasillista ennen kuin menevät nukkumaan.
Kommentit (6)
Juoppoja ollaan.
Perjantaina yksi pullo valkkaria, lauantaiaamuna seiskalta lasten kanssa ylös ja kohta ulos.
Lauantai-iltana sama juttu.
Ei vaikuta meidän rytmiin mitenkään.
Mä vaan tahdon kajauttaa alas sen työviikon stressin ja kiireen, rentoutua ja antaa mielen ja kropan nauttia viinistä :D
mitä jos vaikka katkaisisit jalkasi ja joutuisit sairaalaan, etkä pääsisi alkoon, mitä ajattelisit?
mitä jos vaikka katkaisisit jalkasi ja joutuisit sairaalaan, etkä pääsisi alkoon, mitä ajattelisit?
Siis voin olla juomatta jos jotain erityistä muuta, mutta sanoinkin että yleensä, siis se kuuluu ns. normaaliin viikonloppuun!
ap
eikä siinä ole mitään ongelmaa muuten, kuin se, että itse pidät sitä alkoholismina. Silloin se on sinulle ongelma.
eikö tuo ole aika mielikuvituksetonta ja surullista?
Voisit elää omaa elämääsi etkä vaan puuduttaa päätäsi.
Perjantaipullon vaikutuksesta kirjoitin la ja su, piti laittaa pe ja la. Yleensä mies hakee la pullon ;). Olen estottomampi kun juon :)