Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten sairastelu ahdistaa

Vierailija
15.03.2011 |

Lapsemme on perusterveitä, mutta flunssaa ja vatsatautia on ollut koko syksyn ja talven vuorotellen (kaksi lasta), tai sitten itse olen kipeä. Lähinnä tässä ahdistaa se, että joudun olemaan töistä pois meilkein joka toinen viikko päivän tai kaksi.

Mieheni kanssa olemme periaatteessa vuorotellen pois, mutta minä joudun käytännössä kuitenkin olemaan enemmän. Työni on vielä sellaista, että se työllistää työkavereitani poissaollessani.

Kokoajan poden huonoa omaatuntoa siitä etten ole töissä tai etten hoitaisi lastani kunnolla (veisin liian aikaisin hoitoon).Valitsen toki aina tuon hoitamisen, mutta kaikki varmaan inhoavat minua kohta töissä:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut melko samanlaista. Onneksi pystyn tekee etätyönä...

Vierailija
2/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia otin loparit. Hoidan lapset isommiksi kotona hyvällä omalla tunnolla. Kyllä tekee gutaa kun ei ole stressiä töistä ja saa rauhassa keskittyä siihen, mikä on tärkeintä eikä tarvi kaivaa omaa hautaa 8-16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kollegani on samassa tilanteessa kuin sinä. Eli on pieniä lapsia ja sairastelevat paljon.

Itse olen se joka joutuu tekemään hänen töitään ja se suoraan sanoen vituttaa, koska omat hommat jää silloin osittain tekemättä.

Toki ymmärrän ettei tilanteelle voi mitään. Itselläni ei ole lapsia enkä juurikaan sairastele joten olen aina töissä, ja tuuraamassa.

Vierailija
4/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisiko jo lapset hoidettaisiin kotona, eli palkkaisit hoitajan?

meillä infektioastmasta johtuen päädyttiin tuohon koska tyttö oli jatkuvasti flunssassa (käytännössä lokakuulta huhtikuulle joka viikko jotain röhää ja siksi myös kaikki muut taudit iskivät myös).

Maksaa kamalasti mutta laskin että vaikka mulle jää reilusti vähemmän käteen nyt niin lapset voivat paremmin ja minä saan pitää työni. Investointi nyt joka takaa työn ja palkankehityksen myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin, että miten selviän ensi syksynä, kun aloitan työt. Nuorempi sairastaa melkein koko ajan, ja siksi ei oikein opi noita taitojakaan samassa tahdissa kuin ikäisensä. Meillä on sairastettu viimeisen vuoden aikana

- neljä korvatulehdusta

- RS-virus

- Kurkunpääntulehdus

- tavallista flunssaa n. 3 kertaa

- vesirokko

- vatsatauti

- Influenssa kahdesti (tammikuussa yksi ja nyt maaliskuussa toinen)

Näistä taudeista koko perhe on sairastanut influenssat ja vatsataudin sekä noita tavisflunssia ainakin kerran kaikki yhtäaikaa.

En ymmärrä, miten selviän töistä. Minulle kyllä hankitaan aina sijainen, mutta sen sijaisen hankkiminen on hankalaa, ja lisäksi minun on jätettävä tarkat ohjeet sijaiselleni, joten siitä tulee myös minulle ylimääräistä vaivaa. En millään haluaisi olla noin paljon poissa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan