Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES: onko pienet jalat ja sirot nilkat sexyt?

Vierailija
12.03.2011 |

Ensimmäistä kertaa meinaan viimeksi viihteellä ollessani sain kuulla, että eräs mies oli ensimmäisenä kiinnittänyt huomionsa minun siroihin nilkkoihin =D Ja tätä ennen siis sanoi, että ei hänellä ole jalkafetissiä eikä mitään, MUTTA!! ^^

Myöhemmin sanoi vielä, että pienet jalat ja punaiset varpaankynnet on älyttömän ihanat.

Mulla oli jalassa kuviolliset mustat sukkikset ja remmikorkkarit jotka sitten sai ilmeisestä tämän miehen huomion osakseen! hih.

Olen kyllä nähny esim. leffoissa näitä "varpaidennuolijoita" (enkä sano pahalla), mutta tää oli eka kerta mulle, että joku oikeesti ihailee jalkoja! Hiveli kyllä mieltä, tykkään iteki siroista jaloistani ;)

Voi kun joskus oma mieskin ihailisi samalla tavalla jalkojani...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirot nilkat kruunaavat lihaisat (ei läskit) reidet sekä pohkeet. Eli tekevät jaloista täydelliset.

Vierailija
2/11 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkät etten sanoisi, lakattuine kynsineen ja nimenomaan kauniissa sukissa. Kengän ei tartte olla sandaali eikä korollinen, mut siro kylläkin korostamaan jalan siroutta. Näinpä kerran Diorin kenkäsuunnittelijan näyttelyn. Sinä vasta luomuksia. Toinen toistaan sirompia. Onneksi niitten hinnoista ei tarvinnut puhua siloin, sillä kengät eivät olleet myynnissä.

M40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat mitä kivoin yksityis kohta naisella. Kiva jos tykkäät lakata ja pukeutua avokkaisiin, minä ainakin kiinnitän huomioni sellaiseen. Olisi oikein kiva nähdä sinun kauniit sääret. Olen myös "pikkasen" koukussa kaikkeen sellaiseen. Välillä tuntuu, että kaikki naiset eivät voi ymmärtää miksi miehet pitävät sellaista kauniina. Ehkä ne eivät sitten ole kovin käytännölliset "korkkarit/avokkaat".

Oletkohan sinä kenkä friikki? :) omistatko paljonkin kauniita jalkineita.

Avokärkiset korkkarit ja ohuet mustat sukat on kiva yhdistelmä ja miksei lisänä myös varvaskoru taikka nilkka koru on kiva yksityiskohta. Ja sitt ne lakatut varpaan kynnet :) Ohuet sukat kivasti ja salaperäisesti verhoaa niitä kiiltäviä yksityiskohtia.

Kiva kun kerroit mitä olet kokenut asian tiimoilta...:)

Vierailija
4/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, aivan tajuttoman seksikkäät. Mutta minulla onkin fetissi jalkojen suhteen.

Joten voin sanoa että pidän naisten jalkoja seksikkäinä kun ne ovat kauniit.

Jalat voi olla minulle myös tosi paha halujen tappaja jos ne ovat rumat.

Kauniit jalat eivät ole valttämättä pienet, mutta sirot niiden pitää olla, ja terveet.

Olen kuitenkin sen verran normaali että vaikka jaloista tykkäänkin ja niitä mielelläni pussailen

niin kummast aina lopulta (usein suoraankin) päädyn nuolemaan jalkojen väliin, sinne keskivartalon seudulle.

Siellä se todellinen herkku on.

Vierailija
5/11 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhdessä tai erikseen yksi monista asioista joista voi naisessa tykätä/kiihottua.

Mies 26

Vierailija
6/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä herkku? Herkkumutteri vai?

Itse en ole ikinä katsonut sinne väliin enkä varsinkaan koskenut...

päädyn nuolemaan jalkojen väliin, sinne keskivartalon seudulle. Siellä se todellinen herkku on.

Vierailija
7/11 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän en naisessa kattele jalkoja jo nyt tyhmä pitää olla kattelee jalkoja mielummin naamaa ja onko siinä päässä järkee.empä muuta jos alkaa seisoon ku kattoo jalkoja siinä vaan(misseilläki on jalat mun mielestä paju kepit missä tissit)

Vierailija
8/11 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun joku nainen on huomioinut miesten kiintymyksen naisten jalkoihin.Jatka samaan malliin.Tuotat monelle miehelle nautintoa.Moni mies kurkkii huomaamatta naisen jalkoja ja lakattuja varpaita.Meitä on yllättävän paljon miehiä jotka ihailee ainakin salaa.Itse jopa tykkään pussailla naisen varpaita.Oli kiva lukea tarinasi.Tuli hyvä fiilis .

Ensimmäistä kertaa meinaan viimeksi viihteellä ollessani sain kuulla, että eräs mies oli ensimmäisenä kiinnittänyt huomionsa minun siroihin nilkkoihin =D Ja tätä ennen siis sanoi, että ei hänellä ole jalkafetissiä eikä mitään, MUTTA!! ^^ Myöhemmin sanoi vielä, että pienet jalat ja punaiset varpaankynnet on älyttömän ihanat. Mulla oli jalassa kuviolliset mustat sukkikset ja remmikorkkarit jotka sitten sai ilmeisestä tämän miehen huomion osakseen! hih. Olen kyllä nähny esim. leffoissa näitä "varpaidennuolijoita" (enkä sano pahalla), mutta tää oli eka kerta mulle, että joku oikeesti ihailee jalkoja! Hiveli kyllä mieltä, tykkään iteki siroista jaloistani ;) Voi kun joskus oma mieskin ihailisi samalla tavalla jalkojani...

Vierailija
9/11 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa meinaan viimeksi viihteellä ollessani sain kuulla, että eräs mies oli ensimmäisenä kiinnittänyt huomionsa minun siroihin nilkkoihin =D Ja tätä ennen siis sanoi, että ei hänellä ole jalkafetissiä eikä mitään, MUTTA!! ^^ Myöhemmin sanoi vielä, että pienet jalat ja punaiset varpaankynnet on älyttömän ihanat. Mulla oli jalassa kuviolliset mustat sukkikset ja remmikorkkarit jotka sitten sai ilmeisestä tämän miehen huomion osakseen! hih. Olen kyllä nähny esim. leffoissa näitä "varpaidennuolijoita" (enkä sano pahalla), mutta tää oli eka kerta mulle, että joku oikeesti ihailee jalkoja! Hiveli kyllä mieltä, tykkään iteki siroista jaloistani ;) Voi kun joskus oma mieskin ihailisi samalla tavalla jalkojani...

Miehiä on paljon jotka tykkää

Vierailija
10/11 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikenlaista euroopankeuhkoo - moni mies tykkää joo (vanitas vanitatum).

Vierailija
11/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä naisystävälläni oli kengän koko 35!! ja pikkunen oli muuteskin,KYLLÄ kiinnitän huomion aina jos on pienet sirot jalat, nenä, suu ,sormet,harvoin vaan semmosia tapaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi