Laihduttamisesta on tullut pakkomielle.
Tälläkin hetkellä kaapit pursuavat karkkia, jota ostan ja piilotan. En edes ole mitenkään laiha (164cm/50kg), mutta ajattelen jatkuvasti, että sitten kun painan viisi kiloa vähemmän, olen kauniimpi/onnellisempi/parempi.
Viime kesänä painoin 45 kiloa ja silloin ihmiset kauhistelivat, miten laiha olen. Se tuntui hyvältä, niin sairaalta kuin kuulostaakin. Nyt olen lihonut, kun menin töihin enkä voi jumpata kaikkia päiviä. Tunnen itseni inhottavaksi ja pelkään, etten enää koskaan saavuta unelmapainoani :(
Kommentit (9)
eli suomeksi sanottuna laiha. Hae apua.
Hankkiudu psykiatrin vastaanotolle ja äkkiä
Jos näköiseni nainen menisi psykiatrille valittamaan, että laihduttaminen on pakkomielle, psykiatri varmaan heittäisi minut jenkkakahvoista pihalle :D
ap
Ap voi olla vaikka minkälainen löllykkä. Paino ei kerro paljon mitään.
Ap, lisää liikunnan määrää, mutta älä tingi terveellisestä syömisestä. Vältä välipaloja ja syö kaksi lämmintä ateriaa päivässä.
Keskiraskas liikunta (=esim. 30 min juoksulenkki) ennen aamiaista polttaa tehokkaasti rasvaa. Herää hiukan aikaisemmin, niin ehdit jumpata ennen työpäivän alkua, jos esimerkiksi isä ehtii katsoa lasta sen aikaa.
Jos haet huomiota sillä että saat "kauhistelua" laihuudesta, niin kaikki ei ole kunnossa. Mikset kelpaa itsellesi?
Jos haet huomiota sillä että saat "kauhistelua" laihuudesta, niin kaikki ei ole kunnossa. Mikset kelpaa itsellesi?
Ja tiedän, ettei kaikki ole kunnossa. Olen vain järjettömän kriittinen itseni suhteen muissankin asioissa. Käytän nykyään aika löysiä vaatteita, ettei "lihavuuteni" näkyisi niin selvästi. Jotenkin tuntuu, että tämä nykyinen minä ei ole oikea minä, vaan vasta laihempana olen jotenkin oikea. Todella vaikeaa selittää tätä tunnetta, mutta yhden ystäväni kanssa olen tästä jutellut ja hän kertoi tuntevansa samoin.
ap
165/50 on vääjäämättä laiha.
Sori vaan, mutta painoindeksillä 18,4 ei todellakaan ole laiha! Ap voi olla vaikka minkälainen löllykkä. Paino ei kerro paljon mitään.
Ap, lisää liikunnan määrää, mutta älä tingi terveellisestä syömisestä. Vältä välipaloja ja syö kaksi lämmintä ateriaa päivässä.
Keskiraskas liikunta (=esim. 30 min juoksulenkki) ennen aamiaista polttaa tehokkaasti rasvaa. Herää hiukan aikaisemmin, niin ehdit jumpata ennen työpäivän alkua, jos esimerkiksi isä ehtii katsoa lasta sen aikaa.
Syön kyllä, vaikken haluaisi. Joskus jopa suklaata tai sipsejä. Liikun välillä liiankin vähän. Vartalostani löytyy pehmeää ja löysää vaikka muille jakaa. Ongelma on se, että vihaan itseäni joka kerran jälkeen. Silti se ei estä minua kovin pitkään syömästä lihottavia ruokia.
ap
Hankkiudu psykiatrin vastaanotolle ja äkkiä